Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 15 listopada 2013

Życiowe piątki.



W zeszłą sobotę brałam udział w spotkaniu blogerek, które bardzo mi się podobało, ale jednocześnie wytrąciło mnie z rytmu.

W weekend wcale nie odpoczęłam, najpierw w niedziele poszłam w gości, poniedziałek szybko zleciał i rozpoczęłam studia.

Przez to, że zabrakło mi jednego dnia zupełnie nie mogłam się dostosować do rytmu dnia. Cały tydzień chodzę więc niewyspana, niezorganizowana i jestem bardzo rada, że już kończę zajęcia.

Jutro będę miała dla Was niespodziankę, także bądźcie czujni:)

Spotkała mnie bardzo miła rzecz, wyróżnienie, ale o tym napiszę Wam niebawem. Może ktoś z Was już domyśla się o co chodzi? 

Czytam Wasze blogi na bieżąco, taka moja codzienna dawka inspiracji. Przepraszam, że nie zawsze się rozpisuję, ale nie mam tyle czasu.

Miłego weekendu!

23 komentarze:

  1. Czasami tak jest, że dni nam uciekają, a gdy już mamy chwilkę czasu to staramy się ją poświęcić chociażby na to, aby zwyczajnie usiąść i odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia o jakim wyróżnieniu mówisz? Ciekawe co Ci się udało zrobić?:))
    A jutro wpadnę;)) Buziaki xx.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie jestem ciekawa twojej niespodzianki. Czekam na post ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To czekam na wspomnianą niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  5. i tak bywa ale najważniejsze że weekend fajnie spędzony. czekam na ta niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niespodzianka? Wyróżnienie? Ciekawe o co chodzi.. :) Czekam na newsy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. co zrobiłyśmy ? wytrąciłyśmy z rytmu ? jak to ? ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonale Cię rozumiem z tym uciekaniem dni, dosć często mi się to zdarza, ale z tym walczę. ;)
    Niespodzianka! Niespodzianka! Lubię niespodzianki :P

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się wiele pozytywnych niespodzianek :) To dobrze, bo to takie paliwo na cięższe chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na wieści o wyróżnieniu. Ciekawe o co chodzi:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też,czas mi tak szybko ucieka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak sobie myślę, że takie "rozbicia" są czasem potrzebne :) Jesteś młoda, a spotkania mogą być inspiracją!
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń