Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 22 października 2013

,,Katja, Kaśka, Cathrine” Grażyna Balcer

Wydawnictwo: Novae Res
Data wydania: 2013

Format : Książka
Ilość stron: 116
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Novae Res

Grażyna Balcer to mieszka w Pyzdrach, gdzie również pracuje. ,,Katja, Kaśka, Cathrine” to pierwszy tom serii o bohaterce.

Katja wraz z rodzicami mieszkała w Rosji, choć jej ojciec z pochodzenia był Polakiem. Przyjaźniła się także z Igorem, z którym w wieku 18 lat postanowiła wyjechać do Polski, gdzie mieli rozpocząć nowe życie. Wyjazd odbył się bez wiedzy rodziców, a zmiana miejsca zamieszkania wcale nie była tak optymistyczna, jak im się początkowo wydawało…

Książka zainteresowała mnie swoim krótkim opisem, który został zamieszczony w Internecie. Nie była także zbyt obszerna, więc postanowiłam się na nią skusić. Nie żałuję swojej decyzji i bardzo się cieszę, że zdecydowałam się na jej lekturę.

Początkowo była trochę nudna, trudno mi było się wdrożyć w fabułę, oswoić z językiem autorki. Później było już jednak tylko lepiej, styl Pani Balcer był prosty, a powieść przeczytałam bardzo szybko i z przyjemnością. Doczytałam także, że pojawi się 2 tom,  z którym też z chęcią się zapoznam.

Autorka starała się ukazać nam, że nie zawsze zmiany w życiu wychodzą nam korzystnie, choć początkowo wszystko na to wskazuje. Czasem lepiej pozostać w miejscu, niż za bardzo przeć do przodu, gdyż nie wszystkie podjęte przez nas decyzje muszą okazać się słuszne i wpłynąć korzystnie na nasze życie.

Katja, Kaśka, Cathrine – te trzy imiona doskonale obrazują zmiany, jakie zaszły w głównej bohaterce wraz z kolejnymi etapami w jej życiu, z którymi przyszło jej się zmierzyć. Nie twierdzę, że wszystkie podejmowane przez nią decyzje były trafne, jednak z pewnością szukała szczęścia w swoim życiu i ukochanej osoby, z którą mogłaby je przeżyć. Czy jej się to udało?

,,Katja, Kaśka, Cathrine” to ciekawa pozycja, która nie pochłania zbyt wiele naszego czasu, a miło się z nią zapoznać, jako przerywnikiem w naszym zabieganym życiu. Ja miło spędziłam z nią czas i czekam na kolejne losy Katji.


Moja ocena: 5/6 
Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu


Książka została przeczytana w ramach wyzwania


31 komentarzy:

  1. Brzmi bardzo ciekawie, lecz aktualnie już mam co czytać na najbliższy miesiąc, więc jednak tym razem podziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się bardzo interesująca. Skusiłabym się na nią z chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdrobnienia mojego imienia :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze,że zaciekawiła mnie twoja recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie zaprezentowałaś tę książkę, może się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie, raczej to nie jest pozycja dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiła mnie ta książka.Z przyjemnością po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  8. A może kiedyś się z nią zapoznam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pozycja dość ciekawa;)) więc dopiszę ją na listę, która z każdym dniem się wydłuża...;) chyba większość zna ten problem;) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Może filmowa. Fakt faktem, że ona też za gruba nie była to na film trochę mało chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się, że zmiany zazwyczaj wychodzą nam na dobre. :P
    Muszę przeczytać tę książkę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się nad nią, ale opis na stronie wydawnictwa mnie nie przekonał. I tym razem niestety miałam jednak rację. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiła mnie fabuła i oczywiście Twoja recenzja. Chętnie poznam tę książkę. Nich no tylko wpadnie mi w łapki:P

    OdpowiedzUsuń
  14. za dużo tych fajnych książek ostatnio, ale wpisuję na listę, która się oszałamiająco rozrasta :)

    OdpowiedzUsuń