Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 23 października 2013

,,Tajemnice pachnidła” Agata Wasilenko

Wydawnictwo: Wydawnictwo Grodkowskie
Data wydania: 2007

Format : Książka
Ilość stron: 128
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Agata Wasilenko to autorka trzech książek o perfumach. Odrębnie interesuje się także dietą horoskopową.

Dość głośno jest o książce ,,Pachnidło”, która jednym przypada do gustu, innym niestety nie. Ja osobiście nie byłam nią zachwycona, więc ucieszyłam się, gdy ją zakończyłam. Być może jeszcze kiedyś oddam się jej lekturze, zobaczymy. Napomknęłam o tej powieści, gdyż ma ona wiele wspólnego z książką Pani Agaty Wasilenko.

Została ona podzielona na rozdziały, a prawie że na początku każdego z nich znajduje się krótkie wprowadzenie nawiązujące właśnie do wyżej wspomnianej przeze mnie pozycji. Główny bohater chciał stworzyć niecodzienne, niepowtarzalne perfumy z ciał martwych kobiet. Ówcześnie nic takiego nie ma miejsca, jednak ciekawostki z powieści czytałam z wielką przyjemnością.

Opisanych zostało kilkanaście różnych zapachów i marek, które je wyprodukowały. Nie każdy z nich jest przeznaczony dla wszystkich. Mają one odzwierciedlać nas samych, a także naszą osobowość, więc wskazane jest, aby używać perfum dogodnych tylko dla siebie, a nie dla otoczenia, w którym przebywamy.

Na marginesie znajdowały się także informacje o opisywanych perfumach, a na zakończenie stworzony został słowniczek dotyczący istoty książki. Pozycja nie jest zbyt obszerna, więc jej lektura zajęła mi niecałą godzinę. Książkę chciałam przeczytać już od dawna, jednak jakoś nie było okazji, czego żałuję,  gdyż już kilka miesięcy temu mogłam spędzić z nią miło czas.

Było to moje pierwsze zetknięcie z tematyką współczesnych perfum i muszę przyznać, że bardzo przyjemne. Sama nie przywiązuję do tego większej wagi, jednak z przyjemnością przeczytałam o tym książkę.

,,Tajemnice pachnidła” to interesująca pozycja, która spodoba się miłośnikom zarówno powieści ,,Pachnidło”, jak i tym, którzy lubią wiedzieć, jakie zapachy perfum mamy współcześnie.

Moja ocena: 5/6

Za ufundowanie upominku na II spotkanie bloggerek w Toruniu dziękuję :


Książka została przeczytana w ramach wyzwania


14 komentarzy:

  1. Również czytałam (z tym, że w wersji papierowej) i polecam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w wersji papierowej, tylko zdjęcia nie mogłam znaleźć.

      Usuń
  2. Nie przywiązuje zbytniej wagi do perfum ani do otaczających mnie zapachów, dlatego powyższa publikacja nie interesuje mnie na tyle, bym chciała ją lepiej poznać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie coś po prostu musi nie śmierdzieć, żeby pachnieć. :) Książka mnie nie zainteresowała. :)

    Everyday Book

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bym z chęcią ją przeczytała. Nie potrafię opisywać zapachów, ale marzy mi się poznać historię swoich ulubionych perfum. Być może autorka miała z nimi do czynienia i poświęciła im choć kilka słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj, a się przekonasz. Warto, coś innego:)

      Usuń
    2. @ li_lia Chętnie odpowiem osobiście o Twoich perfumach, bo w "Tajemnicach pachnidła" najważniejsze były pewne motywy z tzw. kuchni perfumiarskiej obecne w powieści. Jest wiec bardzo prawdopodobne, ze ich tam nie znajdziesz. Opisem róznych typów perfum po raz pierwszy zajęlam sie pisząc kilkascie lat temu
      "Leksykon perfum", a kilka lat później pracując nad "Światem perfum". Obecnie najlepsza baze perfum można znaleźć w internecie na portalu www.fragrantica.com Zawsze mozna tak szukac informacji choćby nt. składu perfum czyli tzw. piramidy zapachowej. Sama tam często zaglądam, bo leksykon zapachów w formie ksiązkowej to dziś praktycznie syzyfowa praca. Ale nie zarzekam sie ... Kto wie...

      Usuń
    3. Więc czekamy na Pani kolejne pozycje ;)

      Usuń
  5. tym razem pozycja raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń