Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 2 sierpnia 2013

Życiowe piątki.



Ten tydzień upłynął mi trochę na wyjazdach i odpoczynku:) Całkiem przyjemnie jest się nie stresować, że jakieś pozycje czekają na przeczytanie, a ja nie mam na nie ochoty. Nawet udało mi się przeczytać sporo pozycji z półki, na które od dawna miałam ochotę:)

Nie zabrakło także krótkiego wyjazdu do Gniezna oraz dłuższego do Bydgoszczy. Bardzo lubię tak sobie pojeździć, w pociągu najlepiej mi się czyta, ale w okresie wakacyjnym rzadko urządzam sobie takie podróże, gdyż jest to bezsensowne;)

Lipiec minął mi bardzo szybko, mamy już 2 dzień sierpnia, czas leci błyskawicznie, a ja wciąż posuwam się do przodu z czytaniem pozycji. W tym miesiącu postanowiłam jednak nieco przystopować i oddać się lenistwu;p Każdemu się w końcu należy! :)

15 komentarzy:

  1. Ale super :) Zawsze chciałam pojechać do Gniezna :) w taki upał to nic tylko lenistwo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam na ten temat trochę inne zdanie. Bo dla mnie czytanie jest odskocznią, pozwala mi się odstresować tak samo jak blog :) Piszę, odwiedzam aby się zrelaksować, poznać co warto, a czego nie warto czytać. I nie odwiedzam tylko blogów książkowych. Nie traktuje czytania jak pracy :) Zazdroszczę wakacji.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie traktuję, jak pracy, ale czasem miło sobie odpocząć:)

      Usuń
  3. Tak, tak, trochę poleniuchuj :) koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba odpocząć! :) Ja jak na razie pracuję, ale może przyjdzie pora na parę dni wolnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Gnieźnie:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście że każdemu się należy !! Nawet nie tylko wakacje są po to ; ))

    OdpowiedzUsuń