Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 4 lipca 2013

,,Złoty most” Eva Voller

Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 440

Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf


,,Złoty most” Eva Voller

Eva Voller to autorka trylogii z gatunku fantastyki, której 2 części ukazały się już na polskim rynku.

Sebastiano i Anna tym razem mieli do wykonania jeszcze trudniejsze zadanie, niż poprzednio. Chłopak został przeniesiony do Paryża, gdzie stracił pamięć i wtopił się w tłum. Bohaterka miała także wyruszyć mu na pomoc, jednak podczas pobytu w Paryżu miała do wykonania misję. Niestety, nie wiedziała, co to miało być. Sprawę komplikował zanik pamięci u Sebastiana, który zupełnie jej nie kojarzył. Dodatkowo przyjaciel mógł okazać się wrogiem, nie mogła nikomu zaufać…

Po zakończeniu ,,Magicznej gondoli” kolejnego dnia zabrałam się za czytanie drugiej części. Obawiałam się,  czy aby nie będzie mnie nużyła z nadmiaru faktów. Tak się jednak nie stało i książkę przeczytałam z przyjemnością. Opinie, że jest jeszcze lepsza od poprzedniczki są słuszne. Moim zdaniem jest to zasługą bardziej rozbudowanej historii i zagmatwanych wątków, gdyż styl pisarki pozostał bez zmian.

Tym razem akcja przeniosła się do Paryża, ponownie użyto motywu przenoszenia w czasie. Mieliśmy okazję poznać kilka zabytków, a także przypomnieć sobie historię ,,Trzech muszkieterów”, która była ściśle związana z zadaniem głównych bohaterów. Czy jednak z powodu zaistniałych przeciwności Annie i Sebastiano udało się zrealizować powierzone im zadanie? Czy chłopak odzyskał pamięć i przypomniał sobie o ukochanej?

Dawno nie czytałam tak wciągającej opowieści z gatunku fantastyki, która pochłonęłaby mnie bez reszty. Nie lubię przerywać książek w trakcie czytania, lubię czytać je na raz i nie odrywać się od nich, choć na chwilę. Co prawda przeczytanie tej pozycji zajęło mi pół dnia, jednak nie żałuję czasu spędzonego z tą powieścią.

Przede mną jeszcze 3 tom trylogii, nie mam pojęcia, kiedy się ukaże, jednak mam nadzieję, że uda mi się go szybko przeczytać, gdyż jestem bardzo ciekawa dalszych losów głównych bohaterów. Być może wyjdą na jaw jakieś nowe fakty dotyczące przenoszenia się w czasie, zobaczymy. Ja jestem bardzo ciekawa ostatniego tomu!

Moim zdaniem pozycję można czytać, jako oddzielną książkę, gdyż niektóre fakty zostały przywołane, więc czytelnik ma obraz na całe tło akcji. Wydarzenia dzieją się zupełnie gdzieś indziej, niektórzy bohaterowie pozostali stali, pojawiło się także mnóstwo nowych osób.

,,Złoty most” to druga pozycja Evy Voller, która cieszy się wśród czytelników  w pełni uzasadnioną wielką popularnością. Ja również jestem nią oczarowana i serdecznie polecam miłośnikom twórczości autorki.

Moja ocena : 5,5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję :



Książka została przeczytana w ramach wyzwania

25 komentarzy:

  1. Słyszałem wiele dobrego o całej serii, ale jakoś mnie do niej nie ciągnie. Może kiedyś ;)

    Zapraszam do mnie: http://literackie-podroze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze muszę zapoznać się z tomem pierwszym, ale coraz bardziej wyczekać nie mogę kiedy zdobędę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może nastąpi to już niebawem:)

      Usuń
    2. Mam takową nadzieję :)

      Usuń
    3. Może będzie w bibliotece albo ktoś się będzie chciał wymienić:)

      Usuń
  3. Chciałbym poznać tę trylogię, ale ostatnio mam w planach zupełnie inne gatunkowo książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka nadal przede mną. Mam już ją na półce i wkrótce zacznę czytać. Cieszę się, że tak wysoko ją oceniasz. Mam nadzieję, że i mi się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie zapoznałam się z twórczością tej autorki, ale mam zamiar to nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpierw się wezmę za pierwszą część, która czeka już trochę na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypożyczyć pierwszą część, gdyż naprawdę mnie zainteresowała ta seria.

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu nadrobić zaległości z twórczością tej autorki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa recenzja. Może przeczytam książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :)
    Recenzja dodana do wyzwania "Czytam Fantastykę"
    serdecznie pozdrawiam :)
    Miłośniczka Książek
    http://magicznyswiatksiazki.pl

    OdpowiedzUsuń