Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 3 lipca 2013

,,Magiczna gondola” Eva Voller

Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: 2012
Format : Książka
Ilość stron: 464

Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf



Eva Voller to autorka książek dla młodzieży, ,,Magiczna gondola” jest jej debiutem. Powieść powstała w serii Poza czasem.

Anna wraz z rodzicami udała się do Wenecji, gdzie w hotelu spotkała Matthiasa i jego opiekunów. Zaczęli razem spędzać czas, choć bohaterka z początku nie była chętna na taki rodzaj spotkań. Podczas zakupów z chłopakiem udało jej się zdobyć maskę z kotem na bal maskowy. Następnie obie rodziny udały się także na obchody. Pojawiła się tam czerwona gondola. Anna wpadła do kanału, a gdy się obudziła znajdowała się w 1499 roku w Wenecji…

Książką już od kilku miesięcy zachwyca się wielu czytelników. Ja początkowo nie byłam przekonana, jednak pod wpływem tylu pozytywnych opinii postanowiłam się na nią skusić i nie żałuję. Powieść może nie była doskonała, na końcu zaczęła mi się już trochę dłużyć, jednak miło spędziłam z nią czas. Przede mną druga część pt. ,,Drugi most”, która podobno jest jeszcze lepsza od pierwszego tomu trylogii. Niedługo się o tym przekonam.

Całość została napisana s sposób prosty, ciekawy. Co prawda akcja głównie toczyła się w przeszłości, jednak nie zabrakło interesujących momentów, różnych zagadek, czy zaskakujących zwrotów akcji. Co chwilę wychodziły na jaw jakieś nowe tajemnice, jednak końcówka okazała się doprawdy ekscytująca. Wszystkie wątki zostały rozwiązane zupełnie inaczej, niż się tego spodziewałam.

Autorka starała się ukazać, że nie zawsze możemy wszystkim ufać nawet wtedy, gdy wydają się być naszymi przyjaciółmi. Niektórzy działają tylko dla własnego dobra, nie zwracając uwagi na nasze korzyści, czy uczucia. Dla nich liczy się tylko osiągnięcie własnego celu.

Przyszłość i przeszłość zależą tylko od nas samych i to my tak możemy pokierować swoim życiem, aby spełniło się wszystko to, na co mamy ochotę. Nikt nie może za nas tego zrobić. W realnym świecie nie możemy wrócić do przeszłości, więc przeżyjmy ją, jak najlepiej.

Uważam, ze powieść, biorąc pod uwagę fakt, że była debiutem pisarki, okazała się bardzo dobra pod względem stylu i zawartej w niej treści. Mam nadzieję, że pozostałe tomy również utrzymają poziom.

,,Magiczna gondola” to kolejna pozycja z gatunku fantastyki, w której bohaterowie przenoszą się w czasie. Z taką fabułą jednak jeszcze się nie spotkałam, jest ona, jak najbardziej nowatorska i pozycję polecam miłośnikom fantastyki,  a także historii Wenecji.

Moja ocena : 5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję :



Książka została przeczytana w ramach wyzwania

21 komentarzy:

  1. Z miłą chęcią sięgnę po tę książkę. Wydaje się naprawdę godna zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam książkę na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym przeczytać tę książkę. Uwielbiam powieści o podróżach w czasie i myślę, że Magiczna gondola spełni moje wymagania. Poza tym okładka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż sporadycznie czytam fantastykę, to jednak na tę powieść mam wyjątkową ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, wiele osób się nią zachwyca i podobnie jak ty, czuję, że musze ją tez poznać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie niestety książka się nie spodobała, przeczytałam ją, ale nie miałam z tego w ogóle radości, historia mnie nie urzekła, sam pomysł podróży szczególnie nie przypadł mi do gustu. Ale wiem, że większości się podoba ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książkę mam na półce, z czego naprawdę się cieszę po przeczytaniu Twojej recenzji :D No i pozostałych wychwalających tę książkę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Opis zachęcający :) przeniesienie do przeszłości ... podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super się zapowiada. Chętnie po nią sięgnę. P.S. Paczka doszła w piątek!! Dziękuję, jest super!! :)) Od jutra biorę się za czytanie !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, bo już się bałam, że gdzieś zaginęła i czekam na wrażenia po lekturze ;)

      Usuń
  10. Witaj :)
    Recenzja dodana do wyzwania "Czytam Fantastykę"
    serdecznie pozdrawiam :)
    Miłośniczka Książek
    http://magicznyswiatksiazki.pl

    OdpowiedzUsuń