Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 7 lipca 2013

,,Uwolnij swój język. Jak zacząć konwersację i zdobyć przyjaciół” Don Gabor

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 224
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Sensus

,,Uwolnij swój język. Jak zacząć konwersację i zdobyć przyjaciół” Don Gabor

Don Gabor to trener umiejętności komunikacyjnych, jest także autorem wielu poradników.

Nawiązywanie rozmowy jednym z nas wychodzi łatwiej, innym trudniej. Ja osobiście należę do tej drugiej grupy, więc tym chętniej przeczytałam powyższą pozycję. Osobiście nie mogę przekonać się do otwartej rozmowy z ledwo co poznaną osobą, więc osoby, którym przychodzi to bez problemu, budzą podziw w moich oczach.

Także wiele o nas samych mówi nasza postawa. Skrzyżowane ręce, unikanie kontaktu wzrokowego znacznie nie ułatwia nam nawiązania kontaktu. Przez nasze zachowanie rozmówca nie będzie chciał zacząć z nami rozmowy, gdyż nasze ciało będzie mu to jednoznacznie sugerowało. Ważne jest nawiązanie kontaktu wzrokowego, na początku nie powinno być ono zbyt długie, powinno rozwijać się stopniowo.

Ważne jest także lekkie pochylenie się do przodu mające dać do zrozumienia, że z przyjemnością przysłuchujemy się naszemu rozmówcy i jesteśmy zainteresowani tym, co mamy mu do powiedzenia. Jeżeli na przykład będziemy mieli skrzyżowane ręce i jednocześnie pochyloną postawę sami sobie będziemy zaprzeczali, czy mamy ochotę na rozmowę.

Istnieje także wiele niekomfortowych rozmów, w których w jakiś sposób należało by odmówić, jednak nie mamy na to odwagi. Mowa tutaj o sytuacjach typu pożyczki, wpłacania wpłat na akcje charytatywne, czy pozostawania w pracy po godzinach. Należy się nauczyć asertywnie odmawiać, aby przy okazji samemu przy tym nie ucierpieć i nie dać się wykorzystywać.

Całość przeczytałam z ogromną przyjemnością. Dzięki tej pozycji dowiedziałam się wielu istotnych informacji, które być może wykorzystam w swoim życiu. Poradnik został napisany w sposób prosty, zrozumiały. Podzielenie na rozdziały sprawiło, że nie trzeba przeczytać całości na raz. Można także czytać urywkami i wracać do interesujących nas fragmentów. Moim zdaniem dobrze jest jednak czytać po kolei, gdyż wtedy posiadamy cały obraz postępowania.

Z twórczością autora nie miałam wcześniej styczności, więc za bardzo nie wiedziałam, czego spodziewać się po tej książce. Nie zawiodłam się jednak i w przyszłości z chęcią sięgnę po inne pozycje tego trenera.

Nawiązywanie znajomości jest dla mnie rzeczą niezwykle trudną, więc bardzo cieszę się, że powstała taka pozycja, na której będę mogła się wzorować. Podczas czytania śmiałam się niejednokrotnie, więc czas spędzony z tą książką uważam za udany.

,,Uwolnij swój język. Jak zacząć konwersację i zdobyć przyjaciół” to przydatna pozycja zwłaszcza dla nieśmiałych osób, które obawiają się lub też wstydzą nawiązać kontakt z innymi. Dzięki tej pozycji być może staniecie się bardziej otwarci!

Moja ocena: 5/6
Za egzemplarz do recenzji dziękuję wydawnictwu




7 komentarzy:

  1. Oo, to coś akurat dla mnie. Muszę się za nią rozejrzeć.

    http://in-corner-with-book.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, sama musisz zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poradniki nie są dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja tez mam z tym problem, przydałoby się przeczytać :) chociaż chyba nie ma rady, na to, że lada moment bez mojej wiedzy robię się burakiem ;]

    OdpowiedzUsuń