Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 16 lipca 2013

,,Martynka i pies na medal” Marcel Marlier, Gilbert Delahaye

Wydawnictwo: Papilon
Data wydania: 2009
Format : Książka
Ilość stron: 20

Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf


,,Martynka i pies na medal” Marcel Marlier, Gilbert Delahaye

Marcel Marlier,  Gilbert Delahaye to autorzy wspaniałej serii o Martynce, która jest na polskim rynku już od kilkunastu lat.

Martynka ze swoim pieskiem, Pufkiem, udali się do malarza i rzeźbiarza, pana Borysa. Miał on namalować zwierzę, a w tym czasie dziewczynka mogła namalować swój portret akwarelami, czy także naszkicować przyjaciela. Pan Borys miał jednak dla nich wielką niespodziankę, która miała pozostać sekretem do dnia jego wystawy…

Książeczkę kupiłam w ramach co 2-tygodniowego pojawiania się serii o Martynce. Mam w planach zebrać wszystkie pozycje i konsekwentnie je realizuję. Gdy zobaczyłam obrazki znajdujące się w środku pierwsza myśl, jaka mnie naszła to taka, że tą część czytałam już w dzieciństwie! Wychodzi więc na to, że mam ją już w swoich zbiorach.

Bardzo cieszę się, że trafiłam na nią ponownie, gdyż tak z pewnością przez długie lata jeszcze nie miałabym sposobności, aby do niej wrócić. Tak okazja nadarzyła się sama i mogłam sobie odświeżyć historię malarza Borysa.

Tym razem także nie było za dużo treści, obrazki były przepiękne, wyraziste, więc chociażby warto tylko dla nich zapoznać się z tą krótką opowieścią.

Przy okazji czytania możemy poznać kilka malarskich terminów, które przydadzą się na przykład w szkole podczas lekcji plastyki. Mali uczestnicy zajęć będą mogli wtedy zabłysnąć swoją wiedzą po przeczytaniu przygód Martynki.

Już z niecierpliwością czekam na kolejne książeczki, gdyż zachwycają mnie swoją uniwersalnością i prawidłowością przesłania, które powinno dotrzeć do każdego z nas.

,,Martynka i pies na medal” to kolejna część z serii o bohaterce przeznaczona nie tylko dla jej najmłodszych miłośników!

Moja ocena: 5,5/6



Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


10 komentarzy:

  1. o znowu fajna książeczka :) podoba mi się ta seria o Martynce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej serii bardzo wiele dobrego, więc będę miała na ją na uwadze, gdy będę poszukiwać jakiejś książeczki dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam mała bardzo lubiłam całą serię z Martynką, kiedy to było c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne książki z serii Martynki, była moją ulubienicą w podstawówce ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś bardzo lubiłam, teraz raczej nie sięgnę, może kiedyś poczytam dzieciom ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń