Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 4 marca 2014

Poznańskie Targi Książki 2014.

W dniach 28 luty-2 marca odbyły się Targi Książki w Poznaniu. Jak z pewnością wiecie również i ja się na nie wybrałam. Nie chciałabym się za bardzo rozpisywać o tym, co tam się działo, gdyż już pewnie kilka innych osób to zrobiło.

Niemniej wspomnę, że bardzo miło spędziłam tan czas, nabrałam nowych chęci do działania. Dodatkowo udało mi się spotkać kilku autorów, co bardzo pozytywnie mnie nastroiło.

Brałam także udział w konferencji z aktorami i reżyserem ,,Kamieni na szaniec" i mogłam na żywo poznać odtwórców trzech głównych ról.

Z pewnością najbardziej i tak ciekawią Was książki, które do mnie trafiły w wyniku zakupu. Promocje według niektórych nie były zbyt okazyjne, jednak moim zdaniem naprawdę było w czym wybierać. Możecie to zobaczyć na poniższych fotografiach:)


























,,Z jednej gliny" (do recenzji)



,,Kamienie na szaniec" (do recenzji)





,,Wybory" (do recenzji)


,,Lilka i spółka" (do recenzji)


,,Szare śniegi Syberii" (do recenzji)


,,Brat" - autograf



Zakładki, naklejki, notesik ;)


Odnośnie książek recenzenckich z Naszej Księgarni to cztery z nich mam już za sobą. Podróż pociągami na targi dawała mi sporo wolnego na czytanie, który mogłam śmiało wykorzystać na lekturę książek. ,,Wybory" obecnie czytam, a później zabiorę się za ,,Cień kruczych skrzydeł", który mam nadzieję również mi się spodoba.

Polecacie coś w pierwszej kolejności z mojej zakupowej listy? Byliście, podobało się Wam?

34 komentarze:

  1. Też chciałabym być na takich targach. Ech, zazdroszczę. A książeczek niestety żadnych nie znam, ale wszystkie prezentują się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, ale super :)) Krecik i Alicja <3 Gratuluję autografów !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Krecika jestem chyba najbardziej zadowolona ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Za 15 zł żal nie skorzystać, było jeszcze o Żwirku i Muchomorku za 25 zł, ale szkoda mi było wydać.

      Usuń
  4. Żałuję, że nie mogłam tam być. Wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego, dużo, pewnie trochę się nadźwigałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żabkę i Kicię Kocię mamy :) Są super. Ale ta książka o Kreciku mi się podoba! Muszę na nią zapolować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kicia Kocia mi się też podoba, a Krecik fajny ;)

      Usuń
  7. Wspaniałe zakupy ;)
    http://testowanieartdzieciece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no całkiem ładnie miałaś do dźwigania z tymi książkami, tylko dlaczego tyle dla dzieci? Tych "Kamieni na szaniec" trochę Ci zazdroszczę, gdybyś chciała je kiedyś zamienić na inną książkę, to kłaniam się nisko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie będę chciała wymieniać, bo właśnie specjalnie mam z autografem najnowsze wydanie.
      Wydaje mi się, że jednak książki młodzieżowe przeważają, poza tym te dziecięce są tak śliczne, że nie mogłam się oprzeć.

      Usuń
  9. Sporo tych książeczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie Twoje nabytki prezentują się super :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak, ja Wam zazdroszczę tych targów, a Cecylkę uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wiem,czy uwielbiam, ale jak przeczytam to napiszę;)

      Usuń
  12. Super, szczególnie te książki dla dzieci mi się podobają :) Krecika to chyba będę musiała Wiki kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do Poznania mam trochę daleko, ale w Warszawie może zaszaleję :)
    Trochę późno, ale i tak gratuluję zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystkie dziękuję i Tobie również życzę udanych zakupów;)

      Usuń
  14. Krecik fajny, i Żabkę mamy - ilustracje świetne, ale tekst nie dla nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krecik mi się podoba, choć z tego co pamiętam ma kilka błędów w pisowni.

      Usuń