Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 4 czerwca 2013

,,Elmer” David McKee [spotkanie bloggerek]

Wydawnictwo: Papilon
Data wydania: 2011
Format : Książka
Ilość stron: 32
Półka: posiadam
Do kupienia: GandalfPublicat


,,Elmer” David McKee

David Mckee to autor serii o kolorowym słoniu Elmerze.

Głównym bohaterem stał się Elmer, który wyróżniał się spośród innych zwierząt ze swojego gatunku. Jako jedyny z nich był kolorowy. Nikomu to nie przeszkadzało, wszyscy pozdrawiali go już z daleka. Słynął z robienia wszystkim psikusów. Pewnego dnia postanowił jednak zmienić swój kolor…

O tej pozycji słyszałam już wiele dobrego, dlatego tym bardziej ucieszyłam się, gdy trafiła w moje ręce. Nie jest zbyt obszerna, jednak zawiera wspaniałe teksty i bardzo kolorowe, żywe ilustracje, które przyciągają wzrok. Warto zapoznać się z tą książką chociażby ze względu na obrazki, które się w niej znajdują.

Autor starał się poruszyć problem odmienności. To, że różnimy się od innych wcale nie oznacza, że jesteśmy gorsi. Każdy z nas ma prawo do indywidualności i właśnie to jest fajne. Gdyby wszyscy byli tacy sami świat byłby nudny.

Na szczęście Elmer zdawał sobie z tego sprawę i za wszelką cenę nie chciał się zmieniać. Pomimo tego, że był innego koloru wszyscy go lubili.

Warto w swoim otoczeniu także akceptować wszystkich takimi, jakimi są. Każdy z nas ma swoje wady, a mimo tego chcemy być lubiani przez pozostałych. Sam zachowujmy się w ten sam sposób.

Po raz pierwszy zapoznałam się z serią o Elmerze, jednak z przyjemnością przeczytałabym także pozostałe książki.

Książeczkę można także podpisać swoim imieniem i nazwiskiem, aby inni wiedzieli, że jest naszą własnością.

,,Elmer” to wspaniała pozycja, którą powinien przeczytać każdy z nas, gdyż problem tolerancji nie jest do końca wypracowany w naszym kraju…

Moja ocena : 5,5/6

Za ufundowanie upominku na spotkanie bloggerek w Toruniu dziękuję:


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


16 komentarzy:

  1. Elmer jest ulubioną książką mojej córki, na razie mamy te ciensze książeczki z osobnymi historiami

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie, ale wiem komu ją polecić :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie dla nas numer jeden : ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem niestety nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie jestem przekonana do niej - niestety,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest warta uwagi, może zmienisz zdanie ;)

      Usuń
  6. Nie znamy słonia Elmera, może kiedyś go poznamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna mądra książka z przesłaniem.

    OdpowiedzUsuń