Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 20 czerwca 2013

,,Kronika ślubnych wypadków" Jessica Hart

Wydawnictwo: Mira
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 240
Półka: posiadam
Do kupienia: Mira Harlequin


Jessica Hart to autorka pierwszej książki z nowopowstałej serii Kiss.

Firth marzyła tylko o karierze. Jej życie było już zaplanowane z wyprzedzeniem na kolejne 5 lat. Uczucia i mężczyźni nie byli dla niej w tamtej chwili ważni, nie przewidywała ich obecności w swoich planach. W jej życiu pojawił się jednak zarządca majątku, w którym nadzorowała budowę. George od dawna nie był związany z żadną kobietą, nie szukał także przygody na jedną noc. Coś jednak między nimi zaiskrzyło…

Książkę podkradłam siostrze, gdy tylko zauważyłam, że ją posiada. Harlequiny czytałam dobrych kilka lat temu, jednak i teraz postanowiłam do nich wrócić. Od czasu do czasu lubię przeczytać taką spokojną, lekką opowieść o dwójce zakochanych, w której wszystko dobrze się kończy.

Pozycja nie jest może najwyższych lotów, jednak jej zadaniem nie jest zadziwiać, a relaksować czytelnika. Ja podczas jej czytania spędziłam kilka miłych godzin. Powieść z pewnością różniła się od innych z tego gatunku nowatorską treścią i fabułą. Do tej pory nie trafiłam jeszcze na taki przebieg akcji. Jest to szczególnie z tego względu, że z uwagi na ilość pozycji coraz trudniej wymyślać nowe wątki.

Pojawiło się także kilka zabawnych sytuacji, w których zaśmiałam się serdecznie. Właśnie taka pozycja była mi obecnie potrzebna po przeczytaniu kilku cięższych tematycznie lektur.

Powieść rozpoczyna wielotomową serię Kiss, którą mam nadzieję uda mi się przeczytać. Pozycje z tej serii doskonale nadają się na letnie, leniwe wieczory.

,,Kronika ślubnych wypadków" to lekka, momentami zabawna lektura, którą można przeczytać w wolnym czasie. Mimo swojej przewidywalności można przyjemnie spędzić z nią czas.

Moja ocena : 5/6

10 komentarzy:

  1. Książka już za mną i bardzo pozytywnie ją wspominam. Idealna powieść na lato.

    OdpowiedzUsuń
  2. to juz 3 recenzja jaka czytam. no kurcze kusicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, teraz już Ci nie pozostaje nic innego, jak przeczytać ;)

      Usuń
  3. Takich książek zdecydowanie za mało jest na rynku ; }

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy już ją chyba czytali hehe ciągle recenzje czytam :) Ale faktycznie na lato w sam raz lekka i nie zobowiązująca, nic tylko czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię poczytać lekkie czytadełka, więc pewnie i po ta kiedyś sięgnę.

    OdpowiedzUsuń