Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 10 czerwca 2013

6 miesięcy bloga.


To już pół roku, jak jesteście ze mną, dziękuję:)

Jest to już 250. post, wyświetlono mnie 22060 razy, mam 135 obserwatorów.

Muszę przyznać, że pół roku minęło mi błyskawicznie. Strasznie zadomowiłam się w tym blogowym świecie i mam nadzieję, że uda mi się tutaj zostać na dłużej:)

A już niedługo zapraszam Was na konkurs z okazji mojej małej rocznicy!

27 komentarzy:

  1. Gratuluje i życzę dalszego owocnego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Wytrwałości życzę i kolejnych obserwatorów
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, a tak na marginesie to nie cierpię Cię! Żartuję oczywiście :) Ja bloguję od roku i mam 15 tyś wyświetleń. W końcu ktoś mi pokazał jakim jestem leniem - dzięki wiesz! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w pół roku może dociągnę do 40 wpisów :P

    Gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje :) Kolejnych miesięcy, Kochana ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. No no. Nieźle :D Gratuluję oraz życzę wspaniałej weny przy pisaniu kolejnych postów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i wypatruję konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego na kolejne miesiące i lata :D

    OdpowiedzUsuń