Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 1 czerwca 2013

,,100 bajek krasnoludka” Basia Badowska

,,100 bajek krasnoludka” Basia Badowska
Wydawnictwo: Siedmioróg
Data wydania: 2010
Format : Książka
Ilość stron: 200
Półka: posiadam
Do kupienia: Siedmioróg

Basia Badowska to autorka 100 krótkich bajeczek, które z pewnością pozostaną na długo w naszej pamięci.

Głównymi bohaterami książki są różne postacie, np. czarodziejka Rozalka. Dzięki swoim czarom zdarzyło jej się nie raz wyczarować cudowne rzeczy, o których marzyła. Tylko, co zrobić, gdy marzenie zadziała za dużo razy i pojawi się mnóstwo kociąt?

Kasię i Piotrusia pamiętam jeszcze z czasów mojego dzieciństwa. Jest to rodzeństwo, które za sprawą magii zmniejsza swoje rozmiary i przenosi się do krainy zwierząt. W tej pozycji czeka ich nie jedna przygoda, którą miałam okazję sobie odświeżyć z lat młodości.

Książeczka została bardzo ładnie wydana. Kolorowe ilustracje z pewnością przyciągają wzrok, nie tylko malucha. Całość przepięknie wydana. Jedyne, co mi przeszkadzało w tych opowiadaniach to to, że były za krótkie. Jeszcze dobrze nie zagłębiłam się w fabule, a już następowałam koniec. Z czasem jednak się do tego przyzwyczaiłam.

Wszystkie opowieści przeczytałam z przyjemnością. Niektóre z nich zawierały morał, na przykład, aby nie być samolubnym i dzielić się z innymi. Uczyły nas także tego, że warto walczyć o marzenia, gdyż jeżeli bardzo będziemy chcieli to się spełnią.

Całość przeczytałam z ogromną przyjemnością. Opowiadania bardzo mnie pochłonęły, tak, że nawet nie zauważyłam, że nieuchronnie zbliżam się do końca mojej wspaniałej przygody z tą pozycją!

Przygody Kasi i Piotrusia pamiętam jeszcze z lat dzieciństwa. Mogłam mieć wtedy co najwyżej kilka lat. Nie wiem, co stało się z moim wydaniem, jednak bardzo się cieszę, że jestem teraz zaopatrzona w tą książkę. Z pewnością spędzi w mojej rodzinie jeszcze długie lata. Jeszcze nie raz w przyszłości po nią sięgnę.

Nie mogę jednoznacznie stwierdzić, który raz zapoznałam się z twórczością Pani Basi Badowskiej, jednak już teraz bardzo się cieszę, że ponownie usłyszałam o tej autorce. W przyszłości rozejrzę się za jej innymi pozycjami.

,,100 bajek krasnoludka” to wspaniała opowieść dla całej rodziny. Podczas jej czytania spędzicie kilka naprawdę miłych, niestraconych godzin. Warto poświęcić jej swój czas!

Moja ocena : 5,5/6

Za ufundowanie upominku na spotkanie bloggerek w Toruniu dziękuję:



Książka została przeczytana w ramach wyzwania 



10 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej książce. :P
    Zapowiada się kolorowo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super książeczka. Moje pociechy lubią czytać o krasnoludkach, więc rozejrzę się za owa bajeczką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna i cena także nie powala, jak za tyle opowieści:)

      Usuń
  3. Nawet mojej mamie się spodobała ; p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej pozycji, a musi być ciekawa.
    Do wykorzystania chyba z młodszym czytelnikiem, nie?

    Jak mniemam opowieści mają w większości ok. 2 stron, więc świetnie sprawdzą się przy czytaniu dzieciom przed snem.

    OdpowiedzUsuń