Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 31 maja 2013

Życiowe piątki.



Mam dla Was fantastyczną wiadomość - mój blog już niedługo będzie obchodził pół roku. W związku z tym przygotuję jakiś specjalny konkurs. Możecie podpowiadać, jaki typ literatury byście chcieli wygrać:)

Udało mi się także trochę nadgonić zaległe książki - głównie książki dla maluchów ze spotkania bloggerek w Toruniu, ale i tak bardzo się cieszę.

Wczoraj zakończyłam także czytanie ,,Lalek z getta", wspaniała, poruszająca, smutna, wciągająca opowieść. Recenzja już wkrótce.

Zaliczenia zbliżają się wielkimi krokami, więc powoli zaczynam się do nich przygotowywać. Oprócz tego nie mam na nic siły i niespecjalnie chce mi się jeszcze coś czytać.

Dziś byłam także w Bydgoszczy - wspaniałe miasto, poznałam także dużo nowych miejsc:) Już niebawem zamierzam wybrać się do Torunia :D

Odwiedzam wasze blogi, choć nie zawsze mam czas, aby skomentować. Zaległości kilkudniowe są nie do nadrobienia, choć bardzo bym chciała...

Udanego weekendu!

10 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za zaliczenie :)

    Gratuluję również pół roku blogowania, wydaje mi się jakbyś to robiła dłużej. ;) Co do konkursu, to ja zawsze za fantastyką, więc tym razem też się jej trzymam.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to sto lat i mnóstwa kolejnych rocznic ; )
    Ja uwielbiam czytać dramaty, coś w stylu Romea i Julii ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz zajmij się zaliczaniem a nie naszymi blogami. :D Kiedyś tam nadrobisz. :P

    Ps. Toruń - piękne miasto. Przynajmniej mi się podobało, chociaż tylko przez niego przejeżdżałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja 2 razy w życiu byłam, więc 3 chętnie pojadę ;)

      Usuń
  4. Jak ten czas szybko leci? Już twój blog będzie miał pół roczku- super.
    Jeśli chodzi i typ literatury, to może kobieca, albo thriller?
    Czekam na recenzje ,,Lalek z getta". Miłego czytania!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na konkurs, mi obojętny typ literatury. :)

    OdpowiedzUsuń