Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 10 maja 2013

Życiowe piątki.



Kolejny tydzień minął mi błyskawicznie. Niedawno w poniedziałek zaczynałam zajęcia, a tu już nagle koniec tygodnia... Szok!

Z racji tego, że udało mi się odłożyć pewną sumę pieniędzy postanowiłam przeznaczyć ją na coś, co zdecydowanie lubię najbardziej - czyli książki. Obkupiłam się, jak głupia, w Znaku i Matrasie, czego dowody będzie można już jutro zobaczyć na blogu:) Muszę jeszcze tylko opisać jeden stosik...

Wydaje mi się, jakby czas mijał,a ja bym za nim nie nadążała. Z racji zaległości na studiach postanowiłam nadrobić je wczoraj, jednak i tak wszystkiego nie udało mi się jeszcze ogarnąć. Tu pół godzinki, tam godzinkę i tak leci.

Pochwalę się jeszcze, że udało mi się wygrać ,,Bezdomną" u Pani Katarzyny Michalak, serdecznie dziękuję i bardzo się cieszę. Już niedługo moja biblioteczka powiększy się o kolejną pozycję tej autorki:)

Postanowiłam także, jak większość z Was zapewne zauważyła, dodać swoje zdjęcie. Stwierdziłam, że nie mam się czego wstydzić. Trochę głupio mi w życiowych postach, jednak jest to moje życie i nikomu nic do tego:)

Wieczorkiem udaję się do Filharmonii, z pewnością mi się spodoba.

A jak Wam minął tydzień?:)

6 komentarzy: