Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 11 maja 2013

,,Dobranocka dla Maryni i Martynki” Anna Karwińska

Wydawnictwo: WAM
Data wydania: 2011
Format : Książka
Ilość stron: 36
Półka: posiadam
Do kupienia: GandalfWAM


Anna Karwińska jest socjologiem, wykłada na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Marynia i Martynka to bliźniaczki, które z powodu braku innej opieki musiały spędzić kilka dni u babci. Były z tego powodu bardzo zadowolone, gdyż u krewnej zawsze działo się coś fajnego. Tak było także tym razem. Babcia nie miała dla nich czasu, jednak dała im wskazówkę, jak miło mogą spędzić czas. Po odnalezieniu tajemniczej szuflady przeniosły się w inny świat…

Książeczka nie jest może za gruba. Zainteresowałam się nią za względu na to, że bohaterkami stały się bliźniaczki. Pozycja wciągnęła mnie już od pierwszych stron, przeczytałam ją błyskawicznie i z wielką przyjemnością.

Język autorki był prosty, znalazły się także wierszyki-rymowanki mające pomóc w rozwiązaniu zagadki. Czytelnik ma także szansę rozwiązać kilka z nich. Doskonale pobudzają umysł!

Całości dopełniają przecudowne, barwne fotografie, które przyciągają nasz wzrok na dłużej. Nie tylko najmłodszym czytelnikom przypadną one do gustu!

Z twórczością autorki zapoznałam się po raz pierwszy, jednak już teraz w planach mam ..Habongo na pomoc”. Z pewnością także się nie zawiodę.

,,Dobranocka dla Maryni i Martynki” to wspaniała pozycja, którą można czytać całą rodziną, cudownie spędzając przy niej czas. Ja nie żałuję, że się z nią zapoznałam i Wam również polecam!

Moja ocena : 5,5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


12 komentarzy:

  1. Gdybym miała młodsze rodzeństwo.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że ,,Dobranocka dla Maryni i Martynki” zawiera barwne ilustracje. Takie książeczki są wtedy bardzo chętnie czytanie przez dzieci, gdyż mogą sobie lepiej wyobrazić perypetie głównych bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też właśnie lubię takie z ilustracjami.

      Usuń
  3. Okładka wzbudza we mnie uśmiech - jest taka pozytywna :) będę miała tę książeczkę na uwadzę gdy będę szukała czegoś w tym gatunku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może pytanie zabrzmi głupio: dlaczego czytasz książki dla dzieci?
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama okładka bardzo zachęca. Ta babcia jest taka kochana, że sama chciałabym spędzić z nią trochę czasu :) ... choć książeczka chyba nie o tym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, okładka, jak najbardziej, zachęca:)

      Usuń
  6. Przeczytałam :) piękna książeczka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że i Tobie się podobała:)

      Usuń