Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 19 maja 2013

Ulubione gatunki literackie.




Książki są różnorodne i za to właśnie je cenię. Nie każdemu się wszystko podoba i to jest właśnie fajne.

Najbardziej lubię fantastykę, po którą ostatnio sięgam coraz częściej z powodu nowych nabytków z tego gatunku. Bardzo lubię poznawać nowe magiczne miejsca i wyimaginowane postacie.

Od czasu do czasu lubię przeczytać także kryminały, jednak ostatnio nie pamiętam kiedy czytałam jakąś pozycję z tego gatunku. Po prostu nie ma ich w moich zbiorach, a ciężko trafił na warty uwagi thriller.

Bardzo cenię sobie także pozycje dla najmłodszych. Nie widzę w tym nic dziwnego, że je czytam. Każdy z nas czuje się dzieckiem i  ma prawo czytać to, na co ma ochotę:)

Książki przygodowe, detektywistyczne także bardzo lubię czytać. Właściwie każdy gatunek ma w sobie coś, co przyciąga czytelnika.

A jakie są Wasze ulubione gatunki?:)


Post na ten temat ukazał się także u :


18 komentarzy:

  1. Jeszcze do niedawna powiedziałabym paranormal romance. Jednak ostatnio zaczynam się skłaniać bardziej ku fantastyce. Zaczynam także sięgać po horrory i literaturę grozy. Ogólnie uwielbiam wszystko co niecodziennie i magiczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wszystkie gatunki za wyjątkiem historycznych, popularnonaukowych. Najbardziej jednak kocham romans, thriller, obyczajówki, horror i erotykę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej lubię paranormal romance. Jakoś ten gatunek przypadł mi do gustu, ale ostatnio polubiłam także zwykłe romanse, jak np powieści Sparksa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykłych romansów to prawie wcale nie czytam:)

      Usuń
  4. Jedynie z poezją mam kłopot ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyznaję zasadę, że słucha się muzyki, a nie gatunku. Tak samo jest z książkami. Dla mnie gatunek ma małe znaczenie - liczy się to, czy fabuła jest oryginalna, ciekawa, wciągająca. Nie lubię nudnych, przewidywalnych, naiwnych książek bez przesłania, po przeczytaniu których od razu zapomina się o bohaterach. No i ci również muszą być interesujący; bardzo nie lubię bezbarwnych, wręcz przezroczystych postaci (a takie są praktycznie w każdym paranormal romance, to wyjątek od mojej reguły c:). Ale to tylko moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za takimi książkami, o których zapominam zaraz po ich zakończeniu...

      Usuń
  6. Ja jestem jeszcze młodym czytelnikiem, więc moim zdaniem, powinienem skosztować wszelkich gatunków. Tak więc sięgam po literaturę fantastyczną, młodzieżową, przygodową, kryminały, thrillery, romanse, dla dzieci... Wszystko chłonę! Nawet literaturę kobiecą! Po za tym każdy ma prawo sam sobie wybierać lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, literatura kobieca niekoniecznie musi być tylko dla żeńskiej części czytelniczek:)

      Usuń
  7. Najbardziej lubię obyczaj, wszelkie z lekkim dreszczykiem i książki Carrolla, określane mianem thilerów metafizycznych, ale widziałam je też w dziale fantastyka, horror, więc ciężko sprecyzować ;) chętnie sięgam po literaturę obozową.
    Kiedyś chciałam być taka mądra i zarzekałam się, że nie będę czytać książek o niczym. A teraz czytam i są fajnym odstresowywaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja fantastyki nie lubię ha ;)

    OdpowiedzUsuń