Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 8 maja 2013

,,Klątwa tygrysa. Przeznaczenie” Colleen Houck

Wydawnictwo: Otwarte
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 392
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf


,,Klątwa tygrysa. Przeznaczenie” Colleen Houck

Colleen Houck to autorka bestsellerowej sagi pt. ,,Klątwa tygrysa”, która zachwyciła miliony czytelników na całym świecie.

Kelsey znalazła się w niebezpieczeństwie. Porwana przez Lokesha od razu zaczęła kombinować, jak mogłaby się wydostać z jego posiadłości. Czy udało jej się stamtąd uciec? Demon marzył o zdobyciu 5 części amuletu. Całość talizmanu zapewniłaby mu nieograniczoną władzę i moc!

Tymczasem nadeszła ostatnia wyprawa do świątyni bogini. Miała odbyć się także ekspedycja po magiczny sznur. Jego zdobycie miało przywrócić tygrysom postać ludzką przez cały dzień. Po drodze czekało na nich jednak wiele niebezpieczeństw, które musieli pokonać…

Jeden z towarzyszy musiał także poświęcić własne życie, aby reszta mogła przeżyć i wypełnić do końca swoje zadanie. Czy jego ofiarność była warta swojej ceny?

Książkę przeczytałam z ogromną przyjemnością. Zdążyłam się już przyzwyczaić do stylu autorki, więc pozycję przeczytałam błyskawicznie. Już od dawna nie mogłam doczekać się tej części, a gdy tylko ją dostałam od razu zabrałam się za jej lekturę. Nie żałuję ani jednej chwili spędzonej z tą powieścią, gdyż wiem, że było warto.

Moim zdaniem ta część była najlepsza z wszystkich. Nie zabrakło wzruszających momentów. Chyba pierwszy raz podczas czytania książki się popłakałam. Była do prawdy świetna!

Z wielką niecierpliwością wyczekuję ostatniej części, choć trochę żałuję, że będzie to już koniec. Większość wątków została już rozwiązana, więc kolejna pozycja będzie zapewne tylko formalnością.

Jeżeli napotkam gdzieś inne książki pisarki bez chwili wahania się z nimi zapoznam, gdyż mam pewność, że warto.

Pozycja spodobała mi się na tyle, że nawet nie wiem za bardzo, co mam o niej napisać. Miałam tyle myśli, jednak, gdy doszło do pisania recenzji mam pustkę…

,,Klątwa tygrysa. Przeznaczenie” to najlepsza część serii, którą przeczytałam. Z czystym sumieniem mogę polecić ją miłośnikom fantastyki i tej serii!

Moja ocena: 6/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania

14 komentarzy:

  1. Mi się także bardzo podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko pierwszą część i średnio mi się podobała. W każdym razie z pewnością jest to miła odmiana.
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To musisz zmienić zainteresowania i wszystko będzie dla Ciebie ;)

      Usuń
  4. Ja dopiero będę się zabierać za pierwszą :( Ale mam nadzieję na pozytywne wrażenia. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej serii, ale skoro wyrażasz się o niej tak bardzo pochlebnie, to chyba muszę i ja przekonać się osobiście, czy faktycznie owa saga jest tak rewelacyjna, jak piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się w końcu dobrać do tej serii :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. recenzja dodana do wyzwania,
    pozdrawiam i dobrej nocy życzę :)

    OdpowiedzUsuń