Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 25 maja 2013

I spotkanie Bloggerek kujawsko-pomorskich w Toruniu

Dziś miałam przyjemność brać udział w spotkaniu w lokalu Montenegro w Toruniu:) Całość rozpoczęła się o 13.00, o 18.00 niestety nastąpił koniec, jednak w planach jest już kolejne spotkanie.

Nie będę się rozpisywała, zamieszczę zdjęcia:

W spotkaniu udział wzięły ( od lewej) : Li_lia, Mamiczka, Yllla, Ilapop, Antoni.ana, Ja, Kruszynka, Mama Ka oraz pani Ola z Wydawnictwa Literackiego wraz z mężem.











Serdecznie dziękujemy za wszystkie upominki sponsorom takim, jak : Grupa Wydawnicza PublicatNovae ResWydawnictwo MSiedmiorógImpuls OficynaEgmont ,Wydawnictwo Literackie, Akademia Umysłu, Floslek i Vipera.

W moim odczuciu było przecudownie, czas minął błyskawicznie, żal było się rozstawać. Już niebawem dokładny post z upominkami :)

Do przeczytania!

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też wszystkim zazdrościłam, aż sama wzięłam udział ;)

      Usuń
  2. Ja też zazdroszczę:))) Świetne spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ wam zazdroszczę. Widać, ze spotkanie wam się udało i to bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie, aż Wam zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz co zazdrościsz, tylko sama zorganizuj ;)

      Usuń
  5. Albo mnie oczy mylą, albo widzę bliźniaczki..
    Tak w ogóle musi być fajnie się spotkać w realnym życiu i tak porozmawiać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och. Zazdroszczę spotkania, no i upominków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Upominki cudowne, już wczoraj musiała zostac przeczytana pierwsza książka ; P

    Oby więcej takich spotkań ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję, że nie przyjechałam, i to jak! Koniecznie daj znać, kiedy będzie następne spotkanie, mam nadzieję, że tym razem uda mi się z Wami spotkać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę! Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji brać udziału w takim spotkaniu i jak sądzę na razie mieć nie będę.. Bardzo się cieszę, że Tobie się podobało. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, ile blogerek pojawiłoby się z mojego województwa, widzę, że świetne spotkanie, życze kolejnych takich ;) I czekam na to zdjęcie upominków :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło było poznać Cię w realnym świecie :)
    Czekam na kolejne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Ciebie też ;) Też nie mogę doczekać się kolejnego spotkania ;)

      Usuń
  12. Moja Droga, jestem ciekawa, którą książkę z sobotnich lektur jako pierwszą przeczytasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam już, która pierwszą, ale zaczęłam od tych cienkich ;)

      Usuń