Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 24 maja 2013

Życiowe piątki.



W tym tygodniu jestem wyjątkowo zmęczona i szczerze nic już mi się nie chce. Od początku tygodnia męczę ,,Lalki z getta". Udało mi się przeczytać raptem z 10 stron, bo nigdy nie mam czasu. Jak już bym miała czytać to zawsze znajdzie się coś innego, czemu poświęcę swoją uwagę i plany czytelnicze się oddalają...

Rok akademicki powoli dobiega końca. Jeszcze tylko ostatnie zaliczenia, poprawki, egzaminy i nareszcie wolne. Jeszcze dobry miesiąc i odpocznę. Szczerze to już nie mogę się tego doczekać od dawna:)

Dziś postanowiłam jeszcze napisać pracę zaliczeniową z literatury. Co prawda zajęło mi to z 5 h, ale już mam z grubsza zrobioną. Jeszcze tylko przypisy, jakieś drobne poprawki i będzie gotowe.

Nie mam żadnych zaległych recenzji, więc na razie nie musicie się spodziewać żadnej ambitnej lektury z mojej strony, gdyż po prostu nie mam czasu na jej przeczytanie.

Jutro także wybieram się na spotkanie bloggerek w Toruniu. Ciekawe, jak to będzie:)

A co u Was?

18 komentarzy:

  1. Fajnie zazdroszczę spotkań blogerek, u mnie w Koszalinie to chyba raczej nie będzie za bardzo możliwe... A co u mnie? W tym momencie walczę z niespełna trzyletnią córką, żeby posprzątała po sobie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też nie ma, samemu trzeba sobie zorganizować:)

      Usuń
  2. U mnie pracowity tydzień! Ale następny zapowiada się spokojniej, zwłaszcza, że jest krótszy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie przed samym spotkaniem znów jakieś chorubsko dopadło ; P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jedną zaległą recenzję (w sumie to nie taką zaległą, bo w nocy skończyłam czytać :P), ale zaraz biorę się za jej pisanie. Ogółem to tydzień w szkole nie był aż taki ciężki, ale gorzej trochę z moim zdrowiem.. dzisiaj jest już ok, mam nadzieje, że jutro ból nie powróci. :P Za to następny tydzień będzie baaardzo pracowity. Mam trochę zaległości w szkole, do tego sprawdziany, a uczyć się nie chce.. :P No trochę się rozpisałam, ale co tam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się uczyć nie chce, ale jak trzeba, to trzeba:)

      Usuń
  5. A mi tydzień minął lekko i przyjemnie. No może oprócz klasówki z historii, którą pewnie obleję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Toruniu! Nawet nie wiedziałam. :) A z ciekawości, gdzie dokładnie się spotykacie? :) Liczę na szczegółową relację po spotkaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak już dużo zrobiłaś. Ja się lenię, mimo, że i tak mam mniej do roboty.. Więc głowa do góry. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj "walczę" z myślą polskich socjalistów bo jutro czeka mnie kolokwium zaliczeniowe. A jak na złość tyle ciekawych książek ostatnio udało mi się dorwać w bibliotece i strasznie mnie ciągnie do ich czytania. Już nie mogę się doczekać ostaniego wpisu w indeksie i persektywy wakacji i odpoczynku (przynajmniej od studiów) :)

    OdpowiedzUsuń