Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 19 kwietnia 2013

Życiowe piątki.



Czuję się już troszkę lepiej, choć nie do końca wspaniale. Mimo wszystko zauważyłam poprawę.

W tym tygodniu nie czytałam zupełnie nic, nie miałam na to wielkiej ochoty, a nie zamierzałam się także do tego zmuszać. Recenzje z tego tygodnia są recenzjami zaległymi :)

Na szczęście dziś postanowiłam nadrobić zaległości i już niedługo możecie spodziewać się nowych recenzji, a także stosiku.

Na studiach wszystko w porządku, udało mi się nawet załapać dobre ocenki;p W przyszłym tygodniu zajęcia mamy tylko do środy, a zaś wolne. Będę mogła nareszcie pooddawać się czytaniu:)

Tym czasem przede mną dość pracowity weekend, gdyż chcę trochę nadrobić moje braki uczelniane, a także poczytać pozycje recenzenckie.

Wiosna już za oknem, bardzo się z tego cieszę i czekam na znaczne ocieplenie.

A jak Wam minął tydzień?

9 komentarzy:

  1. Kujonica ;D A nie, przepraszam, to wiedza wrodzona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie zauważyłam, że to już koniec tygodnia. ;D Hmm... całkiem nieźle. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ten tydzień mam w aucie... jak zaczelam w poniedziałek tak do dzis w rozjazdach.. soryy do niedzieli w rozjazdach- jutro zakupy, niedziela u mamy... uszami mi wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym tygodniu miałam troche nauki, a do tego w następnym zbliżają mi sie egzaminy gimnazjalne, więc postanowiłam weekend poświęcić na naukę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję, jeszcze trochę i Majówka.

    OdpowiedzUsuń