Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 18 kwietnia 2013

,,Zmyślona” Katarzyna Michalak

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2010
Format : Książka
Ilość stron: 304
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

,,Zmyślona” Katarzyna Michalak

Autorka do tej pory wydała już 14 książek. ,,Zmyślona” to 3. część serii poczekajkowej.

Patryk wakacje zamierzał spędzić spokojnie, niedawno wrócił z odwyku, chciał odpocząć. Niespodziewanie pojawili się jednak u niego siostrzeńcy wraz z opiekunką, uroczą Dominiką. Mężczyzna nie miał wyboru, musiał przygarnąć krewnych, choć nie miał na to wielkiej ochoty. Matka dzieci znalazła się na odwyku alkoholowym, nie chciała jednak oddawać pociech ich ojcu.

Tymczasem Gabriel, ojciec dzieci zastanawiał się, jakby mógłby je odzyskać. W dodatku miała mu w tym pomóc Dominika, dlaczego miałaby to zrobić?

Patrycja z Łukaszem wiedli szczęśliwe życie z dwójką dzieci – Anielką i Bartkiem. Niestety, pewnego dnia w ich życiu wydarzyła się straszna tragedia, po której nic już miało nie być takie samo.

Patryk pracował w nadleśnictwie, z czasem zaczął zbliżać się do Dominiki, choć nie był pewien czy mógł jej do końca zaufać. Bardzo polubił dzieci siostry i nie wyobrażał sobie tego, że miałby je oddać Gabrielowi. Złe chwile w życiu miał już za sobą, teraz mogło być już tylko lepiej.

Hanka, siostra mężczyzny z dnia na dzień zaczęła pić. Było to związane z drugą kobietą męża, do której jeździł. Czy jednak żona domyśliła się kim była nieznajoma? Czy to było przyczyną jej upadku?

Gabriel nienawidził swojej córeczki, nie mógł znieść jej widoku. Nie traktował dzieci w należyty sposób. Mimo wszystko bardzo pragnął mieć je przy sobie…

Łukasz był aktorem filmowym, podczas scen dochodziło do zbliżenia między nim a aktorką. Kobieta jednak za dużo sobie wyobrażała. Mężczyzna już niedługo miał dać upust swojej złości.

Dominika była dziewczyną z biednego domu, gdzie dzieci rodziły się co rok. Pewnego dnia jej pijany ojciec zginął pod kołami samochodu. Dziewczyna musiała zadbać o rodzinę, chwytała się dorywczych prac. Jednak Gabriel miał czym ją szantażować i nie wahał się tego wykorzystywać przy każdej nadarzającej się ku temu okazji !

Po przeczytaniu pierwszego tomu minęło trochę czasu, aż zabrałam się za czytanie tej pozycji. Zawsze znajdowało się coś pilniejszego, lepszego. Gdy tylko zagłębiłam się w lekturze tej powieści przepadłam. Od razu zżyłam się z głównymi bohaterami, przypomniałam się o ich smutkach i radościach. Z tą pozycją miło spędziłam jedno popołudnie.

Język, jak zwykle, prosty, zrozumiały. Książki Kasi Michalak czytam z wielką przyjemnością ze względu na prostotę przekazu.

Tym razem nie obyło się także bez trudnych tematów – alkoholizmu, adopcji, straty dziecka, bójek z miłości, czy chęci skłócenia małżonków. Jednak, jak to w książkach bywa – wszystko musiało wrócić do normy i zakończyć się szczęśliwym rozwiązaniem!

,,Zmyślona” to trzeci tom serii poczekajkowej, który z powodzeniem można czytać odrębnie i nie po kolei. Ja tak uczyniłam i nie czuję się w żaden sposób mniej doinformowana odnośnie treści. Pozycja z pewnością spodoba się miłośnikom twórczości autorki, a także tym, którzy lubią zaskakujące zwroty akcji i nietypowych bohaterów, których łączy miłość. 

Moja ocena : 5/6

4 komentarze:

  1. Chyba jesteś już coraz bliżej osiągnięcia celu ;) Trzymam kciuki za wytrwałość ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostały mi jeszcze 2 do przeczytania i 1 zaległa recenzja, więc jestem już coraz bliżej ;)

      Usuń
  2. Tyle już czytałam o tej autorce dobrego, a nadal żadnej jej książki nie miałam w ręku - prędzej czy później jednak mam nadzieję to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń