Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 17 kwietnia 2013

,,Kot święty i przeklęty. Biblia dla kociarzy i nie tylko” Bogda Balicka

Wydawnictwo: Studio Astropsychologii
Data wydania: 2006
Format : Książka
Ilość stron: 150
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

,,Kot święty i przeklęty. Biblia dla kociarzy i nie tylko” Bogda Balicka

Bogda Balicka to autorka publikacji o kotach, o zwierzętach informacje zbierała przez wiele lat.

Koty były znane już od lat, przypisywano im różne funkcje – lecznicze, przepowiadania pogody, czy przynoszące pecha. Można w to wierzyć lub nie – jak kto woli. Od bardzo dawna panuje przekonanie, że jeśli czarny kot przebiegnie nam drogę to spotka nas nieszczęście. Nowością był dla niej biały kot – działa na odwrót.

Po zachowaniu zwierząt możemy zorientować się, jak będzie zmieniała się pogoda. Jeśli będą niespokojne oznacza to pewną zmianę.

Udowodniono także, że ludzie mieszkający z żywymi kotami żyją o wiele dłużej, niż właściciele psów. Zwierzęta doskonale sprawdzają się w łapaniu myszy i innych gryzoni.

Koty nie widzą w ciemnościach. Muszą mieć choć cień światła, aby coś zauważyć. Wąsy pomagają im w rozpoznawaniu otoczenia.

Po książkę sięgnęłam z wielkim zainteresowaniem. Spodziewałam się po niej czegoś zupełnie innego, choć to , co otrzymałam też mnie usatysfakcjonowało. Autorka posługiwała się językiem prostym , a zarazem także potocznym. Całość napisana jest tak, jakby pisarka opowiadała nam te wszystkie zdarzenia. Mi taki sposób narracji bardzo odpowiadał.

Nie od dziś wiadomo, że jestem wielką miłośniczką kotów, choć nigdy nie miałam własnego. Opiekowałam się jednak kotami sąsiadki babci, za którymi szczerze przepadałam. Mam nadzieję, że z wzajemnością !

Książka nie wniosła może zbyt wiele do mojego życia, jednak dowiedziałam się wiele nowych informacji o tych zwierzętach.

Z twórczością autorki zapoznałam się po raz pierwszy, jednak w przyszłości z chęcią sięgnę po inne jej pozycje.

,,Kot święty i przeklęty. Biblia dla kociarzy i nie tylko” to pozycja dla miłośników kotów, choć powinna spodobać się także fanatykom zwierząt w ogóle.

Moja ocena : 4,5/6

33 komentarze:

  1. A ja chcę taką książkę o psiakach!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja za kotkami nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością sięgnę po pozycję, bo uwielbiam koty ^^ Nie słyszałam o tej książce... A okładka śliczniutka !

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli o mnie chodzi, to ja koty tylko na obrazkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam koty, więc muszę ją przeczytać! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie szczególnie lubię koty :/
    Jejku ale ty szybko czytasz ! :)
    Jak to robisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki czytam wtedy, kiedy mam ochotę. Ostatnio w weekend przeczytałam chyba z 6 i teraz dodaję zaległe recenzje:)

      Usuń
  7. Koty uwielbiam, więc koniecznie muszę poznać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można dowiedzieć się kilku ciekawych informacji:)

      Usuń
  8. Znam osobę, której ta książka może się spodobać :) Polecę jej ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie jestem kociarą, więc raczej książka nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tak jak osoba powyżej, raczej odmawiam ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sam tytuł jest ciekawy. :D
    Ale niestety nie mam kota. Fakt, zawsze chciałam mieć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem miłośniczką kotów, więc raczej spasuję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę przeczytać, mimo, że nie lubię książek o zwierzętach. :D

    OdpowiedzUsuń