Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 3 kwietnia 2013

,,Słomkowy kapelusz i inne bajki” Elżbieta Guźniczak

Wydawnictwo: Novae Res
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 44
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf , Zaczytani

,,Słomkowy kapelusz i inne bajki” Elżbieta Guźniczak

Elżbieta Guźniczak stworzyła zbiór przepięknych opowiadań, których magia nikogo nie dziwi.

Bohaterkami ,,Słomkowego kapelusza” były dwie siostry , jedna była bardzo pomocna, druga – niestety nie. Dlatego też, gdy w ich domu pojawił się nieznajomy mężczyzna pierwsza z nich chętnie udzieliła mu pomocy za co nagrodził ją słomkowym kapeluszem, który miał jej przynieść szczęście. Druga z sióstr otrzymała też prezent – wtedy, gdy zrobiłaby dobry uczynek miała otrzymywać jedną złotą monetę. Czy jednak tak łatwo można się zmienić?

,,O dzielnym palaczu i jego synu” to kolejna wspaniała opowieść o męstwie i sile prawdy. Król postanowił wydać swoją córkę za mąż za okrutnego męża. Nie interesowało go dobro dziecka tylko to, aby jego posiadłości się powiększyły. Udał się na polowanie, aby tam, w drodze konkursu, mężczyzna wygrał, choć wszystko i tak już było z góry wiadome. Palacz także brał udział w polowaniu, podobnie, jak cała służba. Gdy pojawił się niedźwiedź nie zląkł się go. Czy postąpił dobrze?

Książeczkę przeczytałam z ogromną przyjemnością ! Składa się z kilku krótkich opowiadań, jakże jednak cennych. Autorka nie poszła na ilość, ale na jakość, gratuluję ! Pisarka starała się przekazać same ponadczasowe idee – prawdomówność, pomoc bliźnim. Pozytywne działanie zawsze odnosi korzyść.

Całości dopełniały naprawdę przepiękne ilustracje, które spodobają się nie tylko najmłodszym! Pozycja nie jest zbyt gruba, jednak z pewnością sięgnę po nią jeszcze nie raz w przyszłości.

Z twórczością autorki zapoznałam się po raz pierwszy, jeśli jednak jeszcze gdzieś dostrzegę pozycję pisarki – bez chwili wahania skuszę się !

,, Słomkowy kapelusz i inne bajki” to wspaniała pozycja z ponadczasowymi wartościami, która trafi nie tylko do najmłodszych czytelników.

Moja ocena : 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 



13 komentarzy:

  1. Czasami warto przeczytać sobie taki właśnie zbiór opowiadań dla dzieci. To naprawdę odprężające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) Lubię od czasu do czasu poczytać ;)

      Usuń
  2. Skądś kojarzę tytuł, ale fabuła nie jest mi znana. Ja czytałam głównie baśnie Andersena. No dobra, mało czytałam, prędzej oglądałam seriale/filmy na podstawie jego książek. ;D

    Wiem, że ustawiałaś aplikację dot. cookies. Raz mi się wyświetliło i już zniknęło. Próbowałam to wstawić u siebie i cholerstwo za każdym razem mi się ukazywało. Ty też tak masz, gdy logujesz się na bloga, czy coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, co mi się wydaje, że to jest na jedną sesję. Jak wyłączysz to nie ma. Po zresetowaniu kompa, zmianie IP chyba znowu się pojawia. Trzeba by wypróbować ;)

      Usuń
    2. A ja właśnie mam coś takiego, że to wyłączam, wychodzę z bloga, znowu na niego wchodzę i to na nowo się wyświetla... ;/ Nie wiem od czego to zależy. Mam w ustawieniach ,,akceptację" cookies i gdy raz klikam ,,zamknij" to później mi się nigdzie nie wyświetla, tylko na moim blogu.
      Mogłabyś wejść na moją stronę, zamknąć aplikację, wył. bloga i ponownie na niego wejść. Jeśli wyświetli Ci się to znowu, to to usunę i wymyślę co innego. :)

      Usuń
    3. Nie, jest w porządku. Po wyłączeniu i wejściu za chwilę nie wyświetla się komunikat. Może tylko dla właścicieli blogów to za każdym razem wyskakuje?

      Usuń
    4. O, dzięki za pomoc. :)
      Możliwe... Kurde, ale wymyślili. W takim razie zmienię to sobie na pasek u góry, bo szlak mnie trafia jak to po lewej, co chwile mi wyskakuje. ;D

      Usuń
  3. Ojejku! Moi siostrzeńcy mnie ostatnio maltretują tą książką cały czas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest dobra do przeczytania na raz, ale widocznie lubią sobie powtarzać:)

      Usuń
  4. bardzo lubię takie książeczki dla dzieci, które czegoś uczą. Morały i ważne przesłania są niezwykle ważne :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń