Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 16 kwietnia 2013

PRZEDPREMIEROWO ,,Szkoła Żon" Magdalena Witkiewicz

Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 256
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

,,Szkoła żon” Magdalena Witkiewicz

Magdalena Witkiewicz to autorka, która zasłynęła z takich powieści, jak ,,Opowieści niewiernej” , ,,Ballada o ciotce Matyldzie”, czy ,,Lilka i spółka”. Tym razem nowa odsłona pisarki – w literaturze erotycznej.

Julka po rozwodzie z mężem postanowiła się nie załamywać i spotkać w lokalu z koleżankami. Przysiadł się do nich nieznajomy, Konrad, jednak nie zawładnął sercem głównej bohaterki. Odbywało się także losowanie do ekskluzywnego SPA – Szkoły żon. Szczęśliwie Julka miała się tam udać, choć sama nie wiedziała, czy był to dobry pomysł. O tym miała się dopiero niedługo przekonać…

Jadwiga pracowała, jako nauczycielka, miała męża, dorosłą córkę. Coś jednak w jej życiu nie miało sensu. Pewnego dnia, gdy odkryła, że jej wybranek ma inną postanowiła mimo wszystko się nie załamywać i wziąć udział w Szkole żon, przeznaczając na ten cel wszystkie swoje oszczędności!

Michalina bardzo kochała swojego Misia, pracowała w barze, w którym spotkała się Julka ze swoimi przyjaciółkami. Bardzo także chciała wyjechać do mazurskiego SPA, chłopak jej to zasponsorował. Podczas pobytu nie myślała o sobie, chciała zadowolić Miśka. Tylko czy to w ogóle było możliwe?
Ewelina była założycielką Szkoły żon, która miała nieposzlakowaną opinię. Czy jednak na długo miało tak pozostać?

Marta to krewna założycielki, która większość czasu poświęcała jedzeniu. Miała także dwójkę dzieci, mąż marzył tylko o odpoczynku. Sama musiała się wszystkim zajmować. Udział w Szkole żon był dla niej wielkim wyzwaniem!

Przyznam, że z literaturą erotyczną spotkałam się po raz drugi. Wcześniej czytałam ,,Mistrza” Katarzyny Michalak z tej samej serii. Nadal nie jestem za bardzo przekonana do tego gatunku, jednak z czasem zaczyna się to zmieniać.

Język prosty, zrozumiały, dość duża liczba bohaterów, jednak bez problemu można się zorientować w stosunkach, jakie ich łączyły. Całość napisana bardzo przyjemnie. Spędziłam kilka miłych i przyjemnych godzin z tą pozycją.

Z twórczością autorki zapoznałam się po raz pierwszy, jednak w przyszłości z chęcią sięgnę po inne pozycje tej pisarki.

,,Szkoła żon” to wspaniała pozycja, wcale nie tak bardzo przesycona stosunkami seksualnymi, którą polecam każdej z nas. Z pewnością się nie zawiedziecie!

Moja ocena : 5/6

Premiera : 17.04.2013r.
                                   Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu




9 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywna opinia.. Skuszę się. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jej bardzo ciekawa i mam nadzieję, że książka niebawem do mnie trafi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie piszę recenzje z tej książki, więc na dniach poznasz i moją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już kilka recenzji tej książki i jestem jej coraz bardziej ciekawa, może kiedyś się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń