Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 10 marca 2013

,,Martynka w domu” Marcel Marlier, Gilbert Delahaye

Wydawnictwo: Papilon
Data wydania: 2012
Format : Książka
Ilość stron: 160
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf


,,Martynka w domu” Marcel Marlier,  Gilbert Delahaye

Marcel Marlier, Gilbert Delahaye to autorzy serii o Martynce znanej mi już od lat.

,,Martynka i wielkie sprzątanie” to króciutkie opowiadanie rozpoczynające całą serię. Tego dnia mama dziewczynki miała urodziny, jednak zdecydowała, że nie będzie ich wyprawiała. Mimo wszystko przygotowała różne smakołyki. Martynka postanowiła zrobić mamie niespodziankę i posprzątać cały dom…

Już najmłodsze dzieci wiedzą, że są różne okresy.  ,,Martynka i cztery pory roku” to wspaniałe opowiadanie dla najmłodszych opowiadające o każdym miesiącu, jego cechach charakterystycznym. Całości dopełniają wspaniałe rymowanki.

,,Martynka jest chora” to kolejna pouczająca opowieść mająca nas ustrzec przed skutkami wychodzenia na dwór bez czapki i kurtki. Dziewczynka tak postąpiła, a potem była chora. Miała nawet omamy z powodu gorączki…

Z serią o Martynce po raz pierwszy zapoznałam się, gdy sama byłam malutka. Do dziś pamiętam moją książeczkę ,,Martynka na wakacjach”, która z pewnością znajduje się gdzieś w moich zbiorach. Gdy zauważyłam, że wydawnictwo Papilon wydaje tą serię nie mogłam przejść obok niej obojętnie.

Całości dopełniają przepiękne ilustracje, treść jest zrozumiała, rymowana, czyta się ją bardzo lekko i szybko. Maluchy z pewnością byłyby zachwycone z takiej pozycji.

,,Martynka w domu” to wspaniała opowieść nie tylko dla najmłodszych czytelników, doskonale spełni się w roli prezentu, z pewnością nie jedna dziewczynka o niej marzy!

Moja ocena : 6/6


4 komentarze:

  1. Jak byłam dużo młodsza to czytałam, uwielbiam śliczne obrazki przy każdej historyjce, miło się na nie patrzy ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Martynka zdecydowanie zasługuje na 6! Moje dzieciaki ją uwielbiają, świetna jest!!!

    OdpowiedzUsuń