Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 24 lutego 2013

,,Wiśniowy Dworek” Katarzyna Michalak

Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie
Data wydania: 2012
Format : Książka
Ilość stron: 296
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf , Wydawnictwo Literackie


,,Wiśniowy Dworek” Katarzyna Michalak

Katarzyna Michalak kiedyś była weterynarzem, obecnie zajmuje się pisarstwem. Ta pozycja to dotychczas ostatnia książka z sagi owocowej.

Danusia Wrzesień , nauczycielka w wiejskiej szkole nie oczekiwała wiele od życia. Matka zmarła przy porodzie, ojciec załamał się po jej odejściu. Córka już od najmłodszych lat nie chciała od niego pieniędzy, starała się żyć na własny rachunek. Po wyprowadzeniu się z domu zamieszkała w Wiśniowym Dworku, gdzie znajdowała się też szkoła, w której pracowała i była dyrektorem. Niestety, nie znała jego właścicieli, starała się ich odnaleźć…

Danka Lucińska zajmowała wysokie stanowisko w firmie, była dyrektorem oddziału w Warszawie. Miała wszystko, choć tak naprawdę nie miała nic. Wychowali ją kochający rodzice, którzy osiedli na wsi. Ona jednak nie wyobrażała tam sobie dalszego życia i postanowiła poświęcić się karierze, lecz, czy tak miało być już zawsze?

Akcja powieści toczy się w różnych miejscach Polski w czasach współczesnych.

Danusia była osobą spokojną , opanowaną, uwielbiała swoją klasę, dzieci były bardzo pocieszne. We wsi trzymała się na uboczu, mimo wszystko mieszkańcy ją lubili. W wolnym czasie organizowała najmłodszym różne rozrywki, traktowała je, jak własne. Bardzo lubiła przebywać w ich towarzystwie.

Danka – jej mieszkanie było bardzo chłodne, urządzone bez emocji. Była zadowolona z posady, choć stres i nieregularne jedzenie dawały o sobie znać. Nie wiązała się bliżej z żadnym mężczyzną, trzymała ich na dystans.

Tajemniczy mężczyzna, który odwiedzał obie Panie miał wobec nic tajemnicze zamiary. Znał je od dawna, obserwował ich życie, potajemnie w nim uczestniczył. Czy Danka z Danusią były gotowe na poznanie prawdy?

,,Wiśniowy Dworek” to trzecia książka z sagi owocowej, którą miałam ochotę i przyjemność przeczytać. Wydaje mi się, że ta pozycja była najlepsza z całej serii, choć są to tylko moje odczucia. Książkę przeczytałam błyskawicznie, nie mogłam doczekać się końca. Autorka doskonale stopniowała napięcie, nie ujawniała za szybko wszystkich szczegółów. Występowały także zaskakujące zwroty akcji i nieoczekiwane zdarzenia.

Dużym plusem było prowadzenie ,,monologu” tajemniczego mężczyzny na łamach książki. W ten sposób jego losy przeplatały się z losami bohaterek. Prawda o nich okazała się zaskakująca.

,,Wiśniowy Dworek” to już kolejna pozycja Kasi Michalak, którą miałam okazję przeczytać, zapadnie mi ona na długo w pamięć. Polecam miłośnikom twórczości autorki, z powodzeniem można ją czytać, jako oddzielną powieść. Ja byłam zachwycona!

Moja ocena : 5,5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję

16 komentarzy:

  1. Coś o tej książce słyszałam...tylko nie wiem, co:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka raczej nie dla mnie, ale z pewnością polecę ją mojej mamie. (:
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach tę książkę, jak również inne dzieła Kasi Michalak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem przekonana co do tej książki, ale jej nie skreślam.:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto, ale każdy może mieć swoje ;)

      Usuń
  5. Muszę w końcu przeczytać jakąś książkę pani Michalak i sama się przekonać jakie jej książki są.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po przeczytaniu recenzji czuję się zachęcona. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że książka Ci się spodobała :) Mi również :) Warto sięgnąć! :)

    OdpowiedzUsuń