Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 25 lutego 2013

,,Sprawa trzech desperado. Tajemnice Dzikiego Zachodu" Caroline Lawrence

Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 304
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf


,,Sprawa trzech desperado. Tajemnice Dzikiego Zachodu” Caroline Lawrence

Caroline Lawrence stworzyła jedyną i niepowtarzalną opowieść o pewnym dzielnym chłopcu Pinkertonie.

P.K. Pinky Pinkerton mieszkał w domu wraz z przybranymi rodzicami, ojciec był pastorem. Pewnego dnia, gdy bohatera nie było w domu jego opiekunowie zostali zamordowani przez mężczyzn przebranych za Indian. W ostatnich minutach życia matka zdążyła go uprzedzić, aby schował woreczek, który miał po prawdziwych rodzicach. Zabójcom bardzo na nim zależało. Pinky Pinkerton cudem dostał się do Virginia City, nie miał nic, tylko ten woreczek i jedną dwudziestorublówkę. Poznał kobietę, Bellę Donnę, która miała mu pomóc, lecz, jak się później okazało martwiła się tylko o siebie…

Akcja powieści toczy się głównie w Virginia City.

Chłopiec pomimo wielu strasznych momentów, które przeżył w życiu nie poddał się. 12-latek był nadzwyczaj dzielny, jak na swój wiek. Zdawał sobie sprawę z tego, że musi uciekać przed zabójcami. Nie wiedział jeszcze tylko, kto jest przyjacielem, a kto wrogiem. Nie umiał rozpoznawać uczuć u ludzi, był to jego Cierń.

Bella Donna okazała się kobietą zakłamaną dbającą tylko o swój interes. Gdy otrzymała to, co miała nie przejmowała się losem Pinkertona. Z początku ukazywała swoje zainteresowanie jego osobą, lecz ono szybko minęło.

Willy to szef bandy, która zabiła przybranych rodziców bohatera, jego także chcieli usunąć, gdyż był jedynym świadkiem zdarzenia. Miał jeszcze dwóch pomocników, którzy pomagali mu w wykonywaniu ,,brudnej roboty”.

Książkę przeczytałam z przyjemnością, spodobała mi się już od pierwszych stron. Przeznaczona jest raczej dla nastolatków i młodszych czytelników. Pomimo tego mi się bardzo podobała. Autorka pisała w sposób zrozumiały, trudniejsze słowa były szczegółowo wyjaśnione. Z tyłu znajdował się także słowniczek różnych pojęć.

W planach są już kolejne części cyklu, z chęcią po nie sięgnę, przy okazji zapoznając się po raz kolejny z twórczością autorki. Nie żałuję, że sięgnęłam po tą pozycję.

,,Sprawa trzech desperado. Tajemnice Dzikiego Zachodu” to doskonała pozycja dla wielbicieli westernów i Dzikiego Zachodu!

Moja ocena : 5/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję :

17 komentarzy:

  1. Osobiście nie znoszę westernów, ale mój tatko je uwielbia, więc myślę, że dla niego powyższa książka byłaby idealnym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej ta pozycja jest skierowana dla nastolatków ;) Aczkolwiek może się każdemu spodobać !

      Usuń
    2. ja też nie przepadam za westernami ;)

      Usuń
    3. A ja właśnie lubię i fajne jest to, że każdy z nas jest inny:)

      Usuń
  2. Co do Ciebie wpadam to nowa recenzja ;)Cieszę się, że ktoś ma tak wiele czasu na czytanie :)

    Książka chyba jednak nie dla mnie, jakoś mnie nie ciągnie do westernów, chyba jedyną bajką o tej tematyce(bo filmów nie lubię), która mi się spodobała, był "Bolek i Lolek na Dzikim Zachodzie", ale to było dobre kilka lat temu :P

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bolek i Lolek wciąż aktualni. Ja nie mam tyle czasu, tylko po prostu szybko czytam ;)

      Usuń
  3. Książka nieco mnie rozczarowała, chociaż biorąc pod uwagę fakt, że jest ona skierowana do młodzieży, stwierdzam, że posiada ona spore szanse na to, że odniesie sukces. Z przyjemnością sięgnę po kolejny tom tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam, może nie idealna , ale bardzo dobra pozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem do końca przekonana... ale mój młodszy brat być może będzie zainteresowany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się nad tym zastanawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie mój klimat, choć po cześci wydaje się interesująca

    OdpowiedzUsuń