Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 13 marca 2023

,,Przygody kota Psota - Koszykowa niespodzianka" Agnieszka Czerwińska

 ,,Przygody kota Psota - Koszykowa niespodzianka"

* zdjęcie wykonane przez autorkę

Agnieszka Czerwińska do tej pory napisała i wydała nie tylko książki dla najmłodszych, ale także dla starszych odbiorców. Ja postanowiłam zapoznać się z pierwszym tomem jej kociej serii.

Louis i Louisa mieszkali w domku, który był piękny, a jednak para czuła się nieco samotna. Nie mieli dziecka i nawet tak naprawdę mogli nie zdawać sobie sprawy ze swojej samotności. Pewnego dnia podczas wichury pod ich drzwiami znalazł się koszyk z kotem, którego postanowili przygarnąć.

Historia jest napisana bardzo ładnym językiem, dzięki czemu całość czyta się naprawdę bardzo lekko. Dodatkowo jest to jedno z wydań, w którym ilustracje są kolorowe i zajmują dużo miejsca. Nie brakuje także możliwości zwrócenia uwagi na to, że w żadnym przypadku nie zasłaniają tekstu.

Historia jest urocza i doskonale wprowadza czytelnika w świat nie tylko pary, ale także przygarniętego przez nich kota, który otrzymał imię Psot. Jest to związane z jego chęcią poznawania nowego otoczenia, co niekoniecznie musiało mieć miejsce bez żadnych strat.

,,Przygody kota Psota - Koszykowa niespodzianka" Agnieszki Czerwińskiej jest idealnym początkiem serii, a książeczka została wydana w miękkiej oprawie i ma 24 strony.

Wpis powstał w ramach współpracy z autorką.


10 komentarzy:

  1. Kotki mojemu synkowi by się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny język bardzo mocno mnie zachęca do zajrzenia do tej książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak wygląda w środku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Impuls do wzięcia książki do ręki i zajrzenia do niej już powstał. :) Izabela Bookendorfina

      Usuń
  4. Bardzo miłe i urocze opowieści dla dzieci lubiących koty! Piękne ilustracje i łatwy język, idealne dla dzieci, które zaczynają przygodę z czytaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno urocza dla miłośników kotów - ja akurat do kociar nie należę

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że to dobry początek serii. Ilustracją na okładce kojarzy mi się z kreską z mojego dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi świetnie, jestem pewna, że moim dzieciakom bardzo by się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  8. To na pewno rewelacyjna lektura.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobało, że w historii pojawia się wątek samotności i potrzeby towarzystwa. To ważna lekcja dla dzieci, aby pokazać, jak ważne jest posiadanie kogoś, kto nas kocha.

    OdpowiedzUsuń