Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 13 marca 2023

,,Zielone piórko Zbigniewa. Skarpetki kontratakują!" Justyna Bednarek,

 ,,Zielone piórko Zbigniewa. Skarpetki kontratakują!"


,,Zielone piórko Zbigniewa. Skarpetki kontratakują!" Justyny Bednarek są jedną dłuższą historią. 

W tym wydaniu fabuła ponownie toczy się wokół rodziny małej Be. Tym razem w ich domu znalazła się papuga, o której już od lat marzyła mama dziewczynki. W związku z premią męża mogli pozwolić sobie na najtańszy okaz. To właśnie jednak z powodu Zbigniewa tata dziewczynki został aresztowany.

W przypadku dwóch innych wydań o skarpetkach, z którymi miałam okazję się zapoznać, poszczególne rozdziały skupiały się na nowej historii skarpetkowej postaci. Tym razem jednak odbiorcy mogą przeczytać jedną długą opowieść.

Lektura została wydana w sztywnej oprawie w średnim formacie ze sztywnymi matowymi kartkami. Podzielona została na mniejsze rozdziały i razem z bohaterem odbiorca może wcielić się w rolę detektywa. Czy sprawa miała zakończyć się pomyślnie?

,,Zielone piórko Zbigniewa. Skarpetki kontratakują!" Justyny Bednarek jest jedną z tych książek, którą można czytać bez znajomości innych skarpetkowych przygód.



Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Poradnia K.

9 komentarzy:

  1. Tak, coś czuję, że z całą pewnością zapoznam się w krótce z tą serią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że można czytać bez znajomości wcześniejszych książek. Historia wydaje się być bardzo wciągająca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te skarpetkowe przygody intrygują mnie coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzieś już widziałam tą propozycje i muszę przyznać że mnie zaintrygowała ) fajne kolorowe wydanie
    dyedblonde

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam tą książkę na stronie wydawnictwa i bardzo mi się spodobała. Widziałam też, że jest kilka części. Muszę je sobie zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planie zamówić tę książkę do swojej domowej biblioteczki. Myślę, że spodoba się mojej córce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś mi umknęła ta seria, ale chętnie ją nadrobimy. Dziękuję za polecenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje córki, po zachwycie nad pierwszą częścią przygód skarpetek, czytały i tą. Jednak tym razem nie było tyle ochów i achów na temat lektury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń