Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 1 października 2022

,,Cała prawda" Kasia Bulicz-Kasprzak

 ,,Cała prawda" 


Kasia Bulicz-Kasprzak wydała już sporo książek. Postanowiłam zapoznać się z najnowszą z jej dorobku.

Okazuje się, że plany zawsze można mieć, jednak niekoniecznie w każdym przypadku wszystko musi udać się zgodnie z zamierzeniem. Bez wątpienia mogli się o tym przekonać bohaterowie najnowszej powieści Kasi Bulicz-Kasprzak pt. ,,Cała prawda". W zabieganym czasie nie zaszkodzi skusić się na ciekawą komedię. Jeśli do tego doda się znane nazwisko polskiej pisarki bez wątpienia musiało wyniknąć z tego coś ciekawego.

 Stosunkowo rzadko sięgam po komedie romantyczne, więc tym razem postanowiłam zrobić w tej kwestii wyjątek. Najnkwsza powieść autorki jest naprawdę wartościowa i warto spędzić z nią wolny czas. Jest to obszerna pozycja, więc można ją czytać przez wiele godzin. 

Nie czytałam za dużo książek tej autorki, a więc nie mam wielkiego porównania, jak to wyglądało w jej innych publikacjach. Prawda jest taka, że ta książka jest ciekawa pod względem zaproponowanego gatunku literackiego.

,,Cała prawda" Kasi Bulicz-Kasprzak jest powieścią, która spodoba się miłośnikom tego typu wydań. Sami zdecydujcie, czy chcecie się z nią zapoznać.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.

11 komentarzy:

  1. Mam i na pewno ją przeczytam. Lubię powieści autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm nie wiem, o czym jest mowa w tej książce (chodzi mi tu o bohaterów) i o co dokładniej chodzi. Autorki w zasadzie też nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas autorka ma całkiem spore grono fanek w bibliotece, ale tej pozycji jeszcze nie mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie pamiętam kiedy sięgnęłam po komedię romantyczną, kryminalną jak najbardziej, ale romantyczną już nie, ale może właśnie tego będzie mi potrzeba w któryś z jesiennych wieczorów. Izabela

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście zupełnie nie zwracam uwagi na takie książki, bo z reguły czytam inny gatunek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam poznawać kolejne książki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej Autorki, ale recenzja brzmi całkiem nieźle. Być może w wolnej chwili zapoznam się z Jej twórczością.

    OdpowiedzUsuń
  8. Joanna Postupalska-Bożek2 października 2022 18:06

    Nie słyszałam o tej autorce, ale zapowiada sie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mignęła mi zapowiedź tej książki i jestem jej ciekawa. Od dawna lubię pióro tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem że autorka bardzo ciekawie pisze, ja sama kiedyś kiedyś czytałam jej lekturę. Ta zapowiada się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od czasu do czasu lubię sięgnąć po komedię romantyczną i muszę przyznać, że ta mnie zaciekawiła. Będę o niej pamiętać. :)

    OdpowiedzUsuń