Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 15 września 2022

,,Lekcje chemii" Bonnie Garmus

,,Lekcje chemii"


,,Lekcje chemii" Bonnie Garmus to książka, której lektura dostarczyła mi mnóstwo wrażeń.

Główną bohaterką wydania jest Elizabeth Zott. Z racji tego, że akcja toczy się w latach 50.-tych wówczas podejście do równouprawnienia było jeszcze bardzo zacofane. W związku z tym koledzy z zespołu niekoniecznie poważali Elizabeth. Wyjątkiem był jeden z mężczyzn, który zakochał się w jej umyśle. Lata jednak mijały i bohaterka zajęła się czymś innym.

Pozycja Bonnie Garmus jest obszerna, jednak jednocześnie napisana w bardzo lekkim stylu. To wszystko sprawia, że z całością można się zapoznać naprawdę sprawnie. Autorka zadbała o to, by w przypadku opisywania kolejnych wydarzeń nie brakowało tutaj sporej dawki humoru, co dodatkowo zachęca do przeczytania tego wydania.

Lubię sięgać po nietuzinkowe pod względem treści wydania i ,,Lekcje chemii" Bonnie Garmus na pewno takie są. Warto jest wziąć pod uwagę tę lekturę w wolnym czasie, jeśli ma się ochotę na coś nietypowego.

,,Lekcje chemii" Bonnie Garmus to jedno z tych wydań, które świetnie sprawdzi się w roli prezentu dla kobiet w każdym wieku. 

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Marginesy 

8 komentarzy:

  1. To już dzisiaj drugie polecenie tej książki jakie czytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że książka spodobałaby mi się, skoro fabuła jest nietuzinkowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już czeka na mnie na półce, liczę na naprawę fajne czytelnicze emocje

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło spędziłam z nią czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tytuł trochę mnie odstrasza...Ale książka może być lekką lekturą na relaksu czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to pozycja, którą z chęcią bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadałam za tym przedmiotem w szkole, ale fabuła książki rzeczywiście ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Nietuzinkowa fabuła, dosć wysoka ocena - nic tylko czytać!

    OdpowiedzUsuń