Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 1 sierpnia 2022

,,Złap mnie" Lisa Gardner

 ,,Złap mnie"

Od kiedy zaczęłam zapoznawać się z twórczością tej autorki nie mogę doczekać się lektury jej kolejnych wydań.

W tym tomie detektyw niedawno urodziła dziecko. Wróciła już jednak do pracy. Główną bohaterką w tej sprawie została kobieta, która była pewna, że za kilka dni umrze. Dokładnie w ten konkretny dzień rok i dwa lata wcześniej zginęły jej przyjaciółki.

Już od samego początku byłam bardzo ciekawa w jaki sposób zakończy się ta sprawa. Tym razem również nie brakowało sporej dawki napięcia i zaskakującego zakończenia. Pomyśl na fabułę po raz kolejny okazał się dla mnie zaskakujący.

Lisa Gardner potrafi tworzyć ciekawe historie i ta także taka jest. Nie jest to jedno z tych wydań, które szczególnie zapada w pamięci, jednak umili jedno z wolnych popołudni.

,,Złap mnie" mnie nie zawiodła i po raz kolejny czekam na kolejną lekturę tej autorki, z twórczością której przyjemnie spędzam czas.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 

9 komentarzy:

  1. Nie znam jeszcze twórczości tej autorki, ale może uda mi się niedługo nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna propozycja miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się że nei jest to historia dla mnie. Zazwyczaj sięgam po inne książi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze tej książki autorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo brzmi świetnie. Historia jaką lubię w książkach, jednak jakoś ilość tomów serii mnie odstrasza. Można czytać poszczególne tytuły bez znajomosci poprzednich?

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam zapowiedzi tej książki, ale mam już kilka książek do przeczytania z tego wydawnictwa. Może jeszcze zdecyduję się na ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie wczoraj zamówiłam sobie tę książkę w jednej z księgarni i czekam, aż do mnie dotrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię to wydawnictwo. Zapisuje sobie tytuł i sięgnę w swoim czasie.

    OdpowiedzUsuń