Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 31 sierpnia 2022

,,Russell" Annie Jackson

 ,,Russell"


To wydanie stanowi debiut autorki. Czy miło spędziłam czas z tą lekturą?

Głównymi bohaterami zostali Annie i Russell. Cały problem z ich relacją polegał na tym, że mężczyzna był znanym aktorem, a kobieta w ramach przeprowadzanego eksperymentu miała zostać jego asystentką. Russell został posądzony o gwałt na kobiecie, jednak czy tak faktycznie było?

Wychodzę z założenia, że warto jest dawać szansę nowym twórcom. W związku z tym postanowiłam skusić się na ten autorski debiut. Podobał mi się pomysł na fabułę, ale zabrakło jakiegoś większego napięcia i bardziej emocjonującego zakończenia.

Uważam, że warto mówić głośno o niektórych sprawach, które zostały poruszone w tej książce. Pod tym względem bez wątpienia jest to ważne wydanie lektury.

,,Russell" to całkiem ciekawa pozycja na wolny dzień. Czyta się ją sprawnie, a to też jest ważne.

Moja ocena: 4.5/6

Książkę otrzymałam na spotkaniu A może nad morze? Z książką 


4 komentarze:

  1. Każdy debiut zasługuje na przeczytanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zabrakło tych emocji w zakończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam, ale mnie zupełnie nie zachwyciła

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie kilka debiutów ostatnio wpadło, ale przyznam, że nie byłam nimi zachwycona, nie zawsze dobrze się trafi. :)

    OdpowiedzUsuń