Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 31 sierpnia 2022

,,Opowiadacz" Katarzyna Rygiel

 ,,Opowiadacz"


Stworzenie satysfakcjonującej i nowatorskiej fabuły jest niełatwym zadaniem. Katarzynie Rygiel udało się mu sprostać.

Spotkanie dwójki nieznanych sobie do tamtej pory osób mogło zakończyć się na różne sposoby. Jednym z bohaterów był Opowiadacz, który niespiesznie snuł swoją historię. Czy była ona pozytywna?

Z dość sporym zainteresowaniem postanowiłam skusić się na tę lekturę. Już od samego początku zaczęłam całkiem miło spędzać z nią czas. Na jej korzyść niewątpliwie przemawia fakt, że napisana jest przepięknym językiem.

Pewnie gdyby nie to, że książka trafiła w moje ręce nie zwróciłabym na nią większej uwagi. Podobało mi się to stopniowanie napięcia, które twórczyni udało się znakomicie.

,,Opowiadacz" Katarzyny Rygiel to jedna z tych książek, na które warto zwrócić uwagę w wolnym czasie. 

Moja ocena: 5/6

Książkę otrzymałam na spotkaniu A może nad morze? Z książką 


2 komentarze:

  1. Nietypowa fabuła bardzo mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemne odczucia czytelnicze bardzo zachęcają do poznania tej książki, będę miała na uwadze spotkanie z nią. :)

    OdpowiedzUsuń