Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 16 lipca 2022

Sixtine. Pies z mroku, tom 2

 Sixtine. Pies z mroku, tom 2


Pierwszy tom ,,Sixtine" ukazał się stosunkowo niedawno. Od tamtej pory nie mogłam doczekać się lektury jego kontynuacji. Główna bohaterka, nosząca imię Sixtine w tym tomie miała wyprowadzić się z mamą z domu, w którym spędziła dotychczasowe życie. Było to spowodowane tym, że rodzicielka miała olbrzymie długi i nie było ich stać na tę lokalizację. Dodatkowo Sixtine znalazła karton z rzeczami należącymi do ojca i postanowiła zagłębić się w historię o duchach.

W tym wydaniu szczególny nacisk położony jest na rozgraniczenie osób ze względu na ich zamożność. Główna bohaterka nie przez wszystkich była traktowana na równi z tego względu, że była biedniejsza. Ona jednak doskonale zdawała sobie sprawę z tego, że to jej nie definiuje.

W komiksie wydanym w sztywnej oprawie i dużym formacie ze średniej wielkości czcionką nie zabrakło także fantastycznego elementu. Pozycja ma dużo tekstu, więc lektura jest jeszcze bardziej wciągająca. Dzięki temu można poznać wiele kolejnych przygód Sixtine. 

,,Sixtine. Pies z mroku, tom 2" to kontynuacja historii, w którym bohaterka widzi duchy. Po raz kolejny wciągnęłam się w tę opowieść i już teraz z niecierpliwością wyczekuję kolejnych części.



Moja ocena: 6/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

12 komentarzy:

  1. Przyjemnie, kiedy oczekuje się kolejnego tomu serii, która nam się bardzo spodobała, a kontynuacja spełnia oczekiwania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję, że i ja mogłabym się wciągnąć w tę historię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji czytać pierwszego tomu ale chętnie nadrobię bo to może być ciekawa historia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna ciekawa seria dla dzieci. Podoba mi się, że coraz więcej naprawdę fajnych przygodowych komiksów dla dzieci powstaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie komiksowe historie fantastycznie przygotowują do poszerzania pasji czytania. :)

      Usuń
  5. Chyba już gdzieś widziałam ten komiks, więc jesteś kolejna osoba która go poleca

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytam komiksów, więc jest to dla mnie coś, na co zupełnie nie zwracam uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie bardziej wolę zajrzeć do komiksów niż romansów, mam wrażenia, że wbrew pozorom więcej w nich realności. ;)

      Usuń
  7. Będę polecać dalej takie ciekawe propozycje czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytam komiksów, ale wiem kto je uwielbia więc polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej książki. Jeszcze nigdy o niej nie słyszałam ale jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Komiksu to nie moja bajka, jednak dla fana tego gatunku będzie to idealna propozycja.

    OdpowiedzUsuń