Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 16 lipca 2022

,,Na tropie Vermeera" Agnieszka Ptak

,,Na tropie Vermeera"

Agnieszka Ptak to prawniczka, która postanowiła napisać drugą pozycję po ,,Zagadce', mającej premierę rok temu.

Już na samym początku odbiorca może przeczytać o zamówieniu jakie złożył esesman fałszerzowi obrazów. Chodziło o wykonanie idealnej kopii dzieła Vermeera. Jednocześnie na pierwszych kilkunastu stronach dowiadujemy się, że fałszerz trafił do obozu koncentracyjnego, gdzie został uznany za szczególnie niebezpiecznego. Spędził tam może godzinę i został rozstrzelany.

Przenosimy się kilkadziesiąt lat później, kiedy to ponownie powstaje zainteresowanie tą sprawą. Już wtedy wiadomo co wydarzyło się wcześniej, jednak nie wiadomo jaka była prawda. Nie chcę tutaj za wiele zdradzić, jednak rozwój fabuły jest całkiem interesujący. Na zakończenie Agnieszka Ptak pokusiła się o napisanie aż dwóch króciutkich, naprzemiennych zakończeń. Dzięki temu odbiorca sam może zadecydować, które dla niego jest realniejsze.

Postanowiłam skusić się na tę lekturę z tego względu, że dawno nie miałam okazji zapoznać się z niczym podobnym, jeśli w ogóle czytałam coś w tym stylu. To wydanie nie do końca przypadło mi do gustu, jednak jestem przekonana, że na pewno znajdzie swoich odbiorców. Całość dzięki celowemu zabiegowi napisana jest dość chaotycznie. Atutem jest umieszczanie w nagłówku miejsca akcji.

,,Na tropie Vermeera" Agnieszki Ptak to dopiero druga pozycja autorki, która ukazała się na polskim rynku. Nie mam porównania z jej pierwszym wydaniem. Jestem przekonana, że pozycja o fałszerzu obrazów również znajdzie swoich zwolenników.

Moja ocena: 4/6 

 Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak


12 komentarzy:

  1. W wolnej chwili z zainteresowaniem sięgnę po książce, co prawda na sztuce się nie znam, ale przyjemnie będzie dowiedzieć się czegoś nowego, wyłapać ciekawostki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę książkę, ale póki co, nie mam jej w swoich czytelniczych planach.

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie dużo tych książek, czytając wasze blogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasja czytania ma to do siebie, że się rozwija, jak i czytelnik rozwija się. :)

      Usuń
  4. Zainteresowałaś mnie ta książką. Lubię czytać polskich autorów, więc całkiem możliwe, ze skusze się na tą pozycję

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że ksiażka napisana jest dość haotycznie, ale widzę że całkiem nieźle ją oceniasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię poznawać nowych autorów i ich książki. Bardzo możliwe, że siegnę po nią w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuję się zainteresowana tą książką. W wolnej chwili po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie nie mam za bardzo czasu na tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń