Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 26 lipca 2022

,,Okruchy pamięci" Tim Weaver

 ,,Okruchy pamięci"


To dopiero moje drugie literackie spotkanid z twórczością autora, jednak na pewno nie ostatnie.

Tym razem główny bohater, który zajmował się poszukiwaniem odib zaginionych miał do wykonania szczególnie trudne zadanie. Zgłosił się do niego mezczyzna, który chciał by ten odnalazł jego przeszłość. W wyniku wypadku stracił pamięć i chciał wiedzieć jak wyglądało jego życie. Czy poszukiwanie własnej tożsamości było dobrym pomysłem?

Książka stosunkowo długo czekała na swoją kolej. Postanowiłam sobie dawkować jej rozpoczęcie, gdyż byłam przekonana, że gdy zacznę się z nią zapoznawać w moim przypadku będzie to lektura na jedno czytanie. Tak też się stało.

Autor naprawdę znakomicie stopniował napięcie. Wiele początkowo zupełnie ze sobą nieswiazanych linii fabularnych na końcu połączyło się w zachwycającą całość. Na pewno nie jest to lekki kryminał, gdyż napięcie jest w nim wyczuwalne od samego początku.

,,Okruchy pamięci" Tima Weavera to niezwykle niepokojąca, wciągająca i fenomenalna propozycja dla osób o silnych nerwach od której nie sposób oderwać się przed poznaniem ostatniego zdania. 

 Moja ocena: 6/6  

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 

11 komentarzy:

  1. Nie znam tego autora ale bardzo lubię książki z tego wydawnictwa. Mają same godne uwagi propozycje dla czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mialam okazji czytać nic tego autora. Może uda mi się to nadrobić na urlopie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio mam fazę na kryminały, dlatego chętnie zapoznam się z powyższą książką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że napięcie jest mocno wyczuwalne od samego początku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla miłośników tego typu książek na pewno pozycja obowiązkowa. PS. Masz małą literówkę o tutaj : poszukiwaniem odib zaginionych....

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze żeby w książce były emocje które towarzyszą nam przez całą lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za recenzję. Teraz już wiem, że warto ją zamówić i z pewnością zrobię to niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Umiejętnie skonstruowana fabuła przekonuje, cały czas dzieje się coś emocjonującego, nie brakuje zwrotów akcji, i co jak najbardziej pożądane, incydenty zaskakują brzmieniem i skutkami. Łatwo wejść w dający satysfakcję wir domysłów i interpretacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydawnictwo Albatros ma wiele świetnych książek. Ten tytuł również zapisuję sobie na zaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno miło będzie spędzić z nią czas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem że autor pisze rewelacyjnie, a ja muszę w końcu znaleźć czas, żeby zapoznać się z jego twórczością. MAm nadzieję że mi się spodoba

    OdpowiedzUsuń