Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 26 lipca 2022

Przygody Misia Paddingtona. Moje pierwsze zadania do wyklejania. Zawody

 ,,Przygody Misia Paddingtona. Moje pierwsze zadania do wyklejania. Zawody"


Połączenie zabawy z oglądaniem ulubionych bohaterów zawsze idealnie się sprawdza. Bardzo cieszy mnie fakt, że powstaje coraz więcej książeczek z ukochanymi postaciami dzieci.

W tym wydaniu znany sporym rzeszom odbiorców Paddington postanowił wcielić się w postaci z następujących zawodów: policjanta, muzyka, kelnera, dobrego sąsiada, odkrywcę, poszukiwacza zaginionych przedmiotów, pielęgniarza, strażaka, detektywa, pomoc domową, poszukiwacza skarbów.

We wszystkich pracach Paddington odnajdował się stopniowo. Każdy zawód to jedna rozkładówka, można dowiedzieć się w kogo wcielił się ten znany niedźwiedź oraz wykonać różne zadania. Na dole każdej strony można przykleić naklejkę z łapką na znak wykonania zadania.
 
Nie dość, że w pozycji znajduje się mnóstwo naklejek, to można skorzystać z zabawy w 
,,Przygody Misia Paddingtona. Moje pierwsze zadania do wyklejania. Zawody" to wspaniała publikacja w bardzo dobrej cenie dla dzieci w różnym wieku. 




Moja ocena: 5.5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy        
 
  

13 komentarzy:

  1. Moja Kalinka przepada za naklejkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paddington. Mis,który podbił świat a do mnie nie przemawia w ogole, no ale jak wiemy- co kto lubi 🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj u mnie synek był kiedyś wielkim fanem naklejek, wiec pewnie by mu się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten miś skradł serce wielu dzieci, jest przesympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka ksiażeczka napewno sprawi wiele radości dziecku, myślę że dzieci kochają naklejki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa pozycja dla najmłodszych. Nie wiedziałem, że na rynku jest tyle ciekawych pozycji dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie zabawy z odrobiną nauki zawsze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka książka napewno sprawi wiele radości dziecku,

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje dzieciaki uwielbiały tego typu naklejkowe zabawy, nigdy nie miały ich dość, a z takim bohaterem, to już szczególnie by się cieszyły. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super książeczka dla dziecka i fajna na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie wydanie jest niezwykle piękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje dzieciaki uwielbiają zadania z naklejkami. Zresztą nie zawsze naklejają te naklejki na gazetkę - czasem na swoje łózko jak naklejka bardzo im sie podoba :) Taką gazetkąteż byli by zainteresowani, bo Paddingtona uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń