Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 5 czerwca 2022

,,Zaginięcie Stephanie Mailer" Joel Dicker

 ,,Zaginięcie Stephanie Mailer"


Na wciągające historie zawsze chętnie się skuszę, nawet wtedy gdy ich lektura zajmie mi kilka dni.

Na policję zgłosiła się dziennikarka, która uważała, że śledczy 20 lat wcześniej popełnili błąd w przypadku skazania sprawcy zabójstw. To właśnie wtedy zginęła cała rodzina burmistrza oraz przypadkowa biegaczka. Czy faktycznie przed laty popełniono ten błąd?

Jest to niezwykle obszerne wydanie z małą czcionką, więc przeczytanie tej książki zajmuje naprawdę dużo czasu. Nie jest on jednak stracony, gdyż przez cały czas coś się dzieje i przeplatanie fabuły różnymi liniami czasowymi naprawdę świetnie się sprawdza.

Joel Dicker stworzył niespieszny kryminał, w którym bardzo stopniowo wychodzą na jaw nowe fakty oraz te sprzed 20 lat. W związku z tym nie można oderwać się od tej lektury, a autor umiejętnie kluczy pozornym potwierdzeniem lub zaprzeczeniem odnośnie sprawcy.

,,Zaginięcie Stephanie Mailer" Joela Dickera to jedno z tych wydań, które jest wciągające od początku aż do samego końca. 

 Moja ocena: 5.5/6  

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 


11 komentarzy:

  1. Mam na nią ochotę i muszę dokupić do swojej kolekcji. Widziałam, że to całkiem porządne wydanie. Fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że tak mocno wciąga. Być może skuszę się na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam o tym tytule, ale się nie zdecydowałam. Dobrze jednak, że tobie się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam książki z tego wydawnictwa, więc po ten tytuł również bym sięgnęła i to z przyjemnością. Wydaje się na prawdę ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi intrygująco, więc możliwe, że ta książka znajdzie się w mojej domowej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pozycja zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wciągającym książką mówią zawsze zdecydowane tak. I ten tytuł sobie zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo cieszę się na spotkanie z tą książką, już czeka na półce, będzie się działo. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio czytam lub słucham (audiobook) sporo kryminałów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mała czcionka to u mnie niestety odpada, mam sporą wadę wzroku i oczy się szybko męczą.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że wysoka ocena. Podoba mi się Twoja recenzja i myślę, że książka byłaby dla mnie odpowiednia.

    OdpowiedzUsuń