Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 4 czerwca 2022

,,Berło światła" Marah Woolf

 ,,Berło światła" 


Marah Woolf po raz kolejny zachwyciła mnie swoją twórczością, tym egzemplarz opierając się na mitologii egipskiej.

Nefertari zajmowała się odzyskiwaniem cennych zabytków by oddać je z powrotem np. do muzeów. Za każdym razem działała ze swoim bratem Malachim. Teraz doskonale zdawała sobie sprawę z tego, że jego choroba postępuje. Tylko dlatego zgodziła się na podjęcie zlecenia Azeaela, który miał przedłużyć życie Malachiego.

Wydanie w tym przypadku opiera się na mitologii egipskiej. Było to dla mnie bardzo ciekawe i zarazem nowe czytelnicze doświadczenie. Już od samego początku wiemy co stanie się z bratem kobiety, jednak nie umniejsza to zainteresowania tym wydaniem. Jest to dopiero pierwszy tom serii, a ja już je mogę doczekać się jego kontynuacji!

Autorka wykreowała świetnych bohaterów, którzy mają różne przewinienia. W wydaniu nie zabrakło także wątku romantycznego, jednak jest on niezwykle delikatny. Na uwagę zasługuje także końcowy spis wszystkich postaci.

,,Berło światła" to fantastyczne wplecenie mitologii egipskiej do współczesności z czego wyniknęła prawdziwa fabularna bomba. Warto mieć ten tytuł na uwadze na przyszłość. 

Moja ocena: 5.5/6 

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.



12 komentarzy:

  1. Lubię gdy w fabule pojawiają się wątki mitologiczne. To zawsze ciekawa rzecz. Tu dodatkowo przekonuje mnie do lektury nienachalny wątek romantyczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję sobie tytuł tej książki, bo wydaje się godna zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powieść z mitologią w tle przeczytałabym z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  4. No tej powieści nie mogłam sobie darować, chętnie sięgam po wszystko, co ma wątek mitologi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie czytałam takiej lektury z mitologią, ale jestem chętna. Zapamiętam tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wątki mitologiczne zdecydowanie mnie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat ten tytuł to zupełnie nie moje klimaty. Niestety, jakoś książki z wątkiem historycznym mnie nie pociągają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy pojawi się okazja, chętnie sięgnę po książkę, ciekawa jestem jej klimatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odkąd pamiętam fascynuje mnie mitologia grecka jak i egipska, więc ta ksiązka byłaby idealnym prezentem dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten tytuł ląduje na mojej liście do przeczytania. Mitologią się o interesuję więc to może być naprawdę świetna książka dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę miała ją na uwadze na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo, bardzo wysoka ocena. Podoba mi się ta książka i muszę ją koniecznie zamówić.

    OdpowiedzUsuń