Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 17 czerwca 2022

,,Rytm Harlemu" Colson Whitehead

,,Rytm Harlemu"


,,Kolej podziemia" tego autora tak przypadła mi do gustu, że postanowiłam skusić się też na jego nowość jaką jest ,,Rytm Harlemu".

W tym wydaniu na pewno wszyscy bohaterowie nie byli kryształowi. Zarówno miejsce, jak i czas w którym osadzona jest fabuła niejako wymagały od nich działania niekoniecznie zgodnie z prawem. Tak właśnie było z tymi postaciami i działaniem wbrew prawu, które nie dla wszystkich miało zakończyć się szczęśliwie.

Nie da się ukryć, że jest to bardzo specyficzna książka, w którą należy się dobrze wczytać by w pełni wyłapać wszystkie niuanse. Ja akurat nie miałam okazji czytać niczego z tego okresu, wiec było to dla mnie ciekawe doświadczenie, więc nie żałuję, że zdecydowałam się na tę lekturę. 

Autor po raz kolejny zachwycił mnie swoim wydaniem, na które warto zwrócić uwagę w wolne dni. Jest to jedna z tych książek od których nie sposób się oderwać, ale też należy być uważnym podczas tej lektury. 

,,Rytm Harlemu" to jedno z tych wydań, które z całą pewnością zasługuje na literackie nagrody.

 Moja ocena: 5.5/6  

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 

11 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze okazji czytać tej książki, ale jestem zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzę właśnie Kolej podziemną tego autora, nawet jest chyba serial na podstawie książki. Tej pozycji, o której piszesz, nie znam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolej podziemia jeszcze czeka na mojej półce. Obie pozycje mnie ciekawią. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czuję się zainteresowana tą pozycją więc raczej nie przeczytam jej, chociaż nigdy nic nie wiadomo...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa propozycja do czytania, nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z twórczością tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka ciekawa, ale autora nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, nie jest to książka w moim klimacie, ale cieszę się, że odkryłaś coś nowego, co Cię zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie w moim stylu, mimo to recenzja świetna, może ktoś jak takie lubi to się skusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam autora, ale jak piszesz w recenzji to nie pierwsza jego książka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Może za jakiś czas sięgnę sobie po ten tytuł. Dopiszę go na swoją listę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło można spędzić czas z tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń