Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 15 czerwca 2022

,,Kubuś i Anioł Snu" Lucinda Riley, Harry Whittaker

,,Kubuś i Anioł Snu" 


Lucinda Riley i Harry Whittaker wspólnie stworzyli tak ciekawą historię dla dzieci, że nie sposób się od niej oderwać.

Głównym bohaterem tej książki jest Kuba, który razem z rodzicami przeprowadził się do nowego domu. Dla chłopca było to nie lada przeżycie, tym bardziej, że zamieszkali w miejscu, które kiedyś służyło jako miejsce przechowywania zwierząt. Obecnie jednak zostało wyremontowane i pełniło funkcje mieszkalne. Już pierwszego dnia Kuba w nocy zauważył oczy potwora.

Książka została wydana w sztywnej oprawie w dużym kwadratowym formacie i całość uświetniają przepiękne ilustracje. Całość została stworzona na podstawie opowieści Lucindy Riley o aniołach, które mogą być wybawieniem z trudnych sytuacji. W związku z tym tak też się stało w tym przypadku.

Zapoznawanie się z tak wartościową literaturą dziecięcą sprawi wiele radości także osobom dorosłym, które lepiej będą mogły wczuć się w położenie dziecka, dla którego nawet mniej znaczące sprawy mogą być powodem do wielkiego lęku.

,,Kubuś i Anioł Snu", którą napisali Lucinda Riley i Harry Whittaker to piękne wydanie, które idealnie sprawdzi się w roli prezentu dla dzieci w różnym wieku. 


 Moja ocena: 5.5/6  

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 

11 komentarzy:

  1. Do tej pory twórczość Pani Riley kojarzyłam tylko z jej książkami, które sama pisała i to od nich będę chciała zacząć przygodę z jej twórczością. Nie widziałam, że wspopisala książkę z innym autorem. Świetnie, że jest dobrą powieścią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kojarzyłam tę książkę, ale zupełnie nie wiedziałam, że autorką jest Riley.

      Usuń
  2. Zaskoczył mnie fakt, że autorka stworzyła coś dla dzieci. To znana pisarka, która ma grono fanów, a tu proszę. Też coś dla młodego czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że autorka napisałam książkę z innym autorem. Fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że książka ma na prawdę ładną okładkę. Nie wiedziałam, że to wydawnictwo posiada także książki dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tama zmiana środowiska to napewno przeżycie, zwłaszcza dla młodego człowieka

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ładne wydanie. Mam w domu sporo książek dla dzieci, a o tej jeszcze nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Małych dzieci brak i nawet nie wiem, czy kiedykolwiek ją przeczytam, ale książeczka brzmi sympatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta książeczka i myślę że moim córkom również by się spodobała. Będę musiała im ją zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepieknie wydana ksiazka :) i tez zaskoczylo mnie ze napisala cos dla dzieci :) w ogole ksiazeczki dla dzieci sa teraz tak ldnie wydane

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło można spędzić czas z tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń