Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 18 czerwca 2022

,,Lokator do wynajęcia" Iwona Banach

,,Lokator do wynajęcia"


Lubię różnorodność gatunków i z tego powodu postanowiłam skusić się na komedię kryminalną Iwony Banach.

Już od samego początku miało być zabawnie i dla niektórych osób pewnie było. Znalezienie trupa sprawiło, że trzeba było dowiedzieć się kto to, dlaczego został zabity i przez kogo. Na wszystkie te pytania odpowiedzi wcale nie były takie oczywiste.

Na pewno komedia kryminalna jest specyficznym gatunkiem z tego względu, że nie każdemu humor twórcy musi przypaść do gustu. Warto jednak skupić się przede wszystkim na pomyśle na fabułę, a ten przypadł mi do gustu. 

Nie miałam wcześniej styczności z twórczością tej autorki, więc była to dla mnie nowość. Publikacja dodatkowo jest wznowieniem, więc na pewno ma już wierne grono odbiorców. W związku z tym idealnie sprawdzi się w wolny dzień.

,,Lokator do wynajęcia" Iwony Banach to świetna propozycja dla osób którym odpowiada książkowe poczucie humoru tej twórczyni.

Moja ocena: 5/6

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Dragon  

12 komentarzy:

  1. Muszę się przekonać, czy odpowiada mi poczucie humoru autorki. Komedie kryminalne lubię od czasu do czasu, wpisuje na listę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio głośno o tej książce. Mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z kolei nie słyszałam o tej książce w ogóle, ale mam straszne tyły jeśli chodzi o nowości, a w tym gatunku to już szczególnie. Bo nigdy nie był moim ulubionym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy i przewrotny tytuł, podobnie jak cała książka. Myślę, że dla młodszych czytelników w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Komedie kryminalne lubię, więc chętnie przeczytam tę książkę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się za nią rozejrze - planuje już od dawna się zabrać za twórczość autorki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa książka , może przeczytam 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie nie sięgam po komedie kryminalne. W sumie nigdy chyba nie czytałam, może to zmienię..

    OdpowiedzUsuń
  9. komedia krymialna - może być ciekawa propozycja czytlnicza, widzę ze wysoko ją oceniasz, moze uda mi się przeczytać ta ksiażkę

    OdpowiedzUsuń
  10. W letnie dni lubię, kiedy tego typu lektury wpadają mi w ręce, sympatyczna dawka humoru mile widziana. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilka książek tej autorki włącznie z tym tytułem i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam jeszcze tej książki.

    OdpowiedzUsuń