Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 15 maja 2022

,,Peggy Guggenheim. Życie uzależnione od sztuki" Anton Gill

 ,,Peggy Guggenheim. Życie uzależnione od sztuki


Dobrze jest poszerzać swoją wiedzę na temat życia różnych osób i poznawać bardzo ciekawe biografie i autobiografie.

W tym wydaniu, które jest naprawdę obszernym i bardzo drobiazgowym tomiszczem z powodzeniem można zapoznać się z życiem Peggy Guggenheim. Całość zaczyna się już opowieścią o rodzinie kobiety, autor zgrabnie przywołuje stosunki rodzinne. To że Peggy nie otrzymała rodzinnej fortuny sprawiło, że jej życie potoczyło się w taki, a nie w inny sposób. 

Tytułowa bohaterka miała okazję przez bardzo długi czas obcować ze sztuką. Miała w życiu okresy kiedy nagminnie kupowała przedmioty związane ze sztuką.  Oprócz bycia kolekcjonerką była także jej propagatorką w wieku w którym żyła.

Anton Gill podczas pisania tej książki przeprowadził naprawdę rzetelną analizę. W wydaniu jest sporo cytatów, wspomnień. Bibliografia, indeks i przypisy zajmują kilkadziesiąt stron! W wydaniu nie zabrakło także wkładki ze zdjęciami, co idealnie dopełnia całości. 

,,Peggy Guggenheim. Życie uzależnione od sztuki" Antona Gilla to fantastycznie wydana z drobną czcionką lektura, którą warto sobie dawkować by docenić jej walory.

Moja ocena: 5.5/6 

 Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak


10 komentarzy:

  1. Książka już u mnie. Niezła z niej cegiełka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być bardzo ciekawa chętnie bym ją przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno dobrze wiedzieć więcej o tej kobiecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie książki, na pewno po nią sięgnę jeśli tylko pojawi się w mojej bibliotece

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak jeden czynnik może zdeterminować całe nasze życie, ciekawa jestem tej biografii, chętnie po nią sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko sięgam po biografię, zupełnie nie odnajduję się w tym gatunku. Już wolę reportaż o danej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest to książka dla mnie ale bardzo się cieszę, że Ci się podobała. To najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem przekonana czy jest to książka dla mnie. Nie przepadam za takimi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wind of renewal2 czerwca 2022 13:20

    Fajnie, że książka Tobie się spodobała! Cieszę się, że na taką trafiłaś. Ja raczej po ten tytuł nie sięgnę. Nie moja tematyka.

    OdpowiedzUsuń