Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 15 maja 2022

,,Odzyskany los" Marzena Rogalska

 ,,Odzyskany los" 


,,Odzyskany los" to już czwarty i zarazem ostatni tom serii o Karli Linde.

W tym wydaniu możemy przeczytać o powrocie Karli do Józi oraz ciotki Anny. Kobieta przez cały czas jednak nie wiedziała co stało się z Jankiem i za wszelką cenę chciała wiedzieć jego adres zamieszkania. Okazało się jednak, że nie było to takie łatwe jak mogło się wydawać. Karla mimo zagranicznego paszportu i obywatelstwa mogła napotkać też wiele niesprzyjających sytuacji.

Podoba mi się to, że akcja tej serii toczy się bardzo sprawnie. Na kolejne tomy nie trzeba zbyt długo czekać, co jest niewątpliwą zaletą tego cyklu. Z tego też powodu nie ma sposobności zapomnieć wydarzeń, które miały miejsce w poprzednich tomach. Ta publikacja, tak jak poprzednie, jest obszerna, jednak można się z nią zapoznać z olbrzymim zainteresowaniem.

Utrzymanie czytelnika w napięciu przez cztery tomy nie jest rzeczą łatwą, a jednak Marzenie Rogalskiej się to udało. Z przyjemnością śledziłam dalsze losy Karli, w życiu której nie zawsze świeciło słońce. Dzięki temu ta lektura stała się jeszcze bliższa czytelniczemu sercu.

,,Odzyskany los" Marzeny Rogalskiej to jedno z tych wydań, na które warto zwrócić uwagę po wcześniejszym zapoznaniu się z poprzednimi tomami. Ta część idealnie spina losy bohatewrów.

Moja ocena: 5.5/6 

 Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Znak


10 komentarzy:

  1. Na pewno warto znać wcześniejsze tomy tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to, że na rynku dostępna jest już cała seria.

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze czekam aż seria wyjdzie w całości, a że na tą mam chrapkę to pewnie się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chyba za długa dla mnie ta seria, chociaż recenzja książki jak widać jest bardzo dobra...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam przyjemności spotkać się z tą serią, ale chętnie po nią sięgnę w wolnej chwili, ciekawie się zapowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A moze derkne w poprzednie tomy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Seria zapowiada się interesująco i ciekawie, więc w wolnej chwili może warto się skusić

    OdpowiedzUsuń
  8. Cięgle się zbieram, żeby w ogóle zacząć tą serię - jakoś ciągle mi ona umyka :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna okładka. Mam w planach tą książkę i jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wind of renewal2 czerwca 2022 13:23

    Autorkę znam, jednak nie czytałam tej książki. Raczej nie mam jej w planach. Fajnie, że oceniałaś ją tak wysoko.

    OdpowiedzUsuń