Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 25 maja 2022

Magiczna 7. Nigdy sami, tom 1

 Magiczna 7. Nigdy sami, tom 1


Wszędzie tam gdzie pojawiają się elementy fantastyczne odnajduję się doskonale. Ten pierwszy tom komiksu także bardzo przypadł mi do gustu.

Pojawienie się ucznia w nowej szkole zawsze jest dość stresujące. Sytuacja staje się jeszcze bardziej napięta w chwili gdy spóźni się on na lekcje i zostanie oskarżony o kradzież. Taka sytuacja miała właśnie miejsce w przypadku głównej bohatera tej serii.  Kto faktycznie był za to odpowiedzialny i jaki związek ma z tym tytułowa magiczna siódemka?

Miło spędziłam czas z tym wydaniem. Dopiero kilka miesięcy temu postanowiłam sięgać po komiksy i nie żałuję swojej decyzji. W ich przypadku większość akcji skupia się na ilustracjach, które świetnie dopełniają całości. W związku z tym tutaj też tak było, a tekst w połączeniu z grafiką idealnie ze sobą współgrały.

,,Magiczna 7. Nigdy sami, tom 1" to szybka lektura wydana w miękkiej oprawie, z którą można się zapoznać w wolnym czasie, do czego serdecznie zachęcam.


Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

10 komentarzy:

  1. Komiks, nie jestem zorientowana, ale to jest raczej dla dzieci komis, bardzo sympatyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. komiksy to super sprawa dla dzieciaków, na pewno chętnie je czytają
    Magiczna zapowiada się super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentuje, więc na pewno warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tym komiksie. Ma ładne kolory i interesujące ilustracje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko czytam komiksy, o tej serii niestety nie miałam okazji czytać wcześniej :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te komiksowe serie dla młodszych czytelników, zawsze sama czytam je z przyjemnością ;) (nie tylko dziecku)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobał mi się ten zeszyt, ale mocno czuć, że to dopiero wprowadzenie do historii. Czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś moim domu komiksy pojawiały się dość często. Teraz syn z nich wyrósł, a córka się nimi nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś wcześniej nie słyszałam o tej serii komiksów. Niestety, Hania sięga już po komiksy dla młodzieży.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką fantastycznych elementów w filmach i książkach, więc propozycja nie dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń