Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 8 kwietnia 2022

,,Szanowny Panie..." Klaudia Paź



Główną bohaterką jest kobieta, która chce zostać pisarką, zakłada swoją opaskę natchnienia i pisze kolejne rozdziały powieści. Ma już nawet zaplanowany swój wieczór autorski. Gdy od jednego redaktora otrzymuje odpowiedź odmowną zaczyna się ich konwersacja. Jest to jedna z tych książek które idealnie sprawdzą się jako lektura na wolny dzień. Jest obszerna i nie wniosła nic nowego do mojego życia, ale miło spędziłam z nią czas i nie mogłam się od niej oderwać.  

Moja ocena: 4.5/6    

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
    

4 komentarze:

  1. Fajnie, że wciąga. To mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem takie lektury są potrzebne, żeby oderwać myśli od codzienności

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieco mało informacji o przygodzie czytelniczej, jeszcze nie potrafię wyrobić sobie o niej zdania. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna na wolny dzień dla dorosłych.

    OdpowiedzUsuń