Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 7 kwietnia 2022

,,Lustro naszych smutków" Pierre Lemaitre



Przez kilka ostatnich lat nie miałam okazji zapoznać się z twórczością tego autora i postanowiłam skusić się na tę lekturę. 

Pozycja jest obszerna i skupia się na czasach wojennych oraz opowiada o losach kobiety, która za olbrzymią kwotę zdecydowała się rozebrać przed mężczyzną. Niestety, gdy ona była naga on się zastrzelił. Z jakiego powodu tak się stało?

Autor potrafi tworzyć ciekawe pozycje i ta także taka jest. Fabuła była naprawdę świetna i na pewno znajdzie swoich odbiorców wśród miłośników takich książek. Miło spędziłam czas z tą pozycją i bardzo przypadła mi do gustu. Chętnie zwrócę uwagę na poprzednie wydania autora.

Miło jest zagłębić się w taką publikację i przy okazji zapoznać się z powieścią autora, którego twórczość przez długi okres czasu była dla mnie zapomniana. To było udane czytelnicze spotkanie. 

,,Lustro naszych smutków" to udana lektura dla miłośników twórczości autora i książek z motywem wojennym.

  Moja ocena: 5/6 
  
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 

10 komentarzy:

  1. W przyszłości będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka na pewno znajdzie swoich zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo odpowiada mi taki styl pisania, twórczość, po którą zawsze chętnie sięgnę. :)

      Usuń
  3. Chciałoby się poczytać obszerniejszej opinii, może w kolejnym wpisie? Zaciekawiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Recenzja bardzo lakoniczna, a jest o czym pisać. Autor i książka zasługują na większą uwagę. Jestem po lekturze tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. tematyka nie moja ale nigdy nie mówię nigdy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie nie jestem miłośniczką takich motywów, ale brzmi całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. sama okładka mnie przekonuje, tytuł jeszcze bardziej, a jak przeczytałam recenzję to chciałabym od razu sięgnąć <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro motyw wojny to z miłą chęcią dowiedziałbym się o niej czegoś więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak mało przybliżasz o książce, a ja jestem jej bardzo ciekawa, zostawiam na spokojny wieczór, poprzednie bardzo mi się podobały. :)

    OdpowiedzUsuń