Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 8 kwietnia 2022

Kwietniowe Świerszczyki

Świerszczyk Reporter 2/2022


Świerszczyk Reporter to świetna propozycja nie tylko dla dzieci, ale także dla dorosłych. W tym przypadku możemy dowiedzieć się więcej o niedźwiedziach. Miło można spędzić czas z taką propozycją i w tym numerze dowiedzieć się więcej o tych gatunkach. Oprócz ciekawostek o tych zwierzętach można spędzić także czas z różnymi zadaniami. Na środku czasopisma jest gra planszowa. Oprócz tego nie zabrakło szukania różnic, labiryntów, krzyżówek. Każdy numer tego magazynu opowiada o innym gatunku zwierząt, w kolejnym będzie można zapoznać się z delfinami, orkami i waleniami. 



Świerszczyk. Krzyżówki i łamigłówki 2/2022


Świerszczyk. Krzyżówki i łamigłówki 2/2022 został poświęcony przede wszystkim rebusom, krzyżówkom, wykreślankom, labiryntom, szukaniu różnic, są także leśnym przysłowiom. Pojawiło się trochę zadań matematycznych i gra planszowa, która znajduje się na środku tego czasopisma. Wydanie jest w całości wypełnione dużą liczbą zadań, nie ma tutaj sztucznego wypełniania miejsce reklamami. Na zakończenie umieszczone są także odpowiedzi do wszystkich zadań.



Świerszczyk labirynty 3/2022


Świerszczyk labirynty 3/2022 to, jak nazwa wskazuje, świetna propozycja typowo z labiryntami różnego typu. Mimo tego, że wszystkie są oparte na jednej zasadzie z przyjemnością można zachwycić się ich tematem przewodnim. Można skusić się na labirynt w liściu, pieczarce, plastrze miodu, w jaju, drzewie. Różnorodność umiejscowienia labiryntów sprawia, że z tą pozycją nie można się nudzić mimo tego, że całe czasopismo dotyczy zadań jednego typu. Nie ma tutaj reklam, dzięki czemu magazyn jest wypełniony zadaniami po brzegi.



Świerszczyk nr 4


Świerszczyk nr 4 to świetna propozycja dla dzieci w różnym wieku. Nie brakuje tutaj wierszyków, zadań do wykonania, krótkich historyjek. Na uwagę zasługuje także gra umieszczona w środku czasopisma. Jest znajdowanka, instrukcja rysowania kurczaka, labirynt, sudoku, zadanie z dodawania, szukanie różnic, ciekawostki o ptasich jajach, krzyżówka i na zakończenie garść humoru. Numer jest tak różnorodny i bogaty w zadania i opowiadania, że na pewno uda się znaleźć coś co wyjątkowo zachwyci odbiorcę. 


Jestem zachwycona wszystkimi czterema wydaniami. 

Moja ocena: 6/6   
 
Wpis powstał w ramach współpracy.

15 komentarzy:

  1. Świerszczyk to już klasa sama w sobie, więc nawet nie trzeba reklamować:-) Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że w przyszłości moje dzieci będą zaglądały do Świerszczyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świerszczyki to pismo mojego dzieciństwa :) Lubiłam tą serię i fajnie, że teraz syn może ją także czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas sprawdzają się jako rozrywka dla dzieci, ale też jako materiał do ćwiczeń z uciekającą pamięcią starszej osoby.

      Usuń
  4. O! Te labirynty wszelkiego rodzaju i łamigłówki spodobałyby się mojemu synowi. Muszę poszukać tych gazetek jak będę na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swierszczyki ro jeszcze ja pamietam z dziecinstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świerszczyk to dla mnie wspomnienie dzieciństwa... Jak ja go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie równiez, uwielbiałam po nie sięgać ;)

      Usuń
    2. Wiele ciekawych i mądrych przesłań, z czystym sumieniem można dziecko samemu z nim zostawić będąc pewnym wysmienitej rozrywki. :)

      Usuń
  7. Jak zobaczyłam nazwę tytułu to od razu przypomnialo mi się nic innego jak moje dziecinstwo oczywiscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe stulecia nie przeglądałam już Świerszczyków - aż jestem w szoku, że wciąż są wydawane! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie zaczęliśmy rozrywkę ze Świerszczykami, za nami na razie Labirynty, inne już w weekend poznawac będziemy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszy mnie, że ten magazyn utrzymuje się na rynku tyle czasu i nadal trzyma poziom!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te wydania są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń